Friday, Jan 24, 2020

صفحه نخست » رفتار زشت کارگر فرودگاه با مهاجم خارجی استقلال

est_012420.jpgشب گذشته در حالی که بازیکنان استقلال، تک تک خود را به فرودگاه مهرآباد می‌رساندند تا خود را به پرواز اختصاصی این تیم به دبی برسانند، حضور دیرهنگام شیخ دیاباته در فرودگاه مهرآباد با حواشی عجیبی همراه شد.

دیاباته که از تاکسی پیاده شده بود با چمدان و وسایل شخصی با عجله خود را به ورودی ترمینال فرودگاه می‌رساند که بعد از پرسیدن آدرس از یکی دو مامور مقابل در ورودی سالن، در حالی که به سمت گیت بازرسی می‌رفت، با تنه ناگهانی فردی که مشغول تمیز کردن فرودگاه بود، مواجه شد. دیاباته این فرد را پشت سر گذاشت اما او با خونسردی عجیبی پای خود را دراز کرد تا برای دیاباته، پشت پا بگیرد!

البته دیاباته با قد و قامت بلند زمین نخورد اما تعجب و عصبانیت وی از رفتار این فرد قابل دیدن است.

عذرخواهی روابط عمومی فرودگاه مهرآباد بابت رفتار زشت با مهاجم استقلال

روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به دلیل رفتار صورت گرفته با شیخ دیاباته، مهاجم تیم فوتبال استقلال، ضمن عذرخواهی از پیگیری این اتفاق خبر داد.

روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با اشاره به رفتار صورت گرفته با شیخ دیاباته، مهاجم اهل کشور مالی استقلال، اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«ضمن پوزش از بازیکنان تیم استقلال و آرزوی پیروزی در بازی پیش رو، فرودگاه مهرآباد رفتار نادرست کارگر خدماتی با مهاجم استقلال را پیگیری می‌کند. پس از اینکه شیخ دیاباته، مهاجم سرشناس تیم فوتبال استقلال در فرودگاه مهرآباد از رفتار یک کارگر خدماتی متعجب و قدری آزرده شد، با شرکت پیمانکار مرتبط صحبت شد تا ضمن انجام اقدامات لازم، به ایشان و تمامی کارگران تحت استخدام خود یادآوری کند که آنها موظف به رعایت احترام کامل به تمامی مسافران فرودگاه بوده و صرفاً مجاز به انجام امور محوله هستند».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy