Monday, Feb 17, 2020

صفحه نخست » استخدام سیاهی‌لشکر برای گرم کردن ستاد انتخابات

slelection.jpgالعربیه - رضا رشیدپور مجری تلویزیونی روز دوشنبه ۱۷ فوریه ۲۰۲۰ در تویتی از استخدام سیاهی‌لشکر برای بازی و گرم کردن ستادهای انتخاباتی توسط نماینده‌ها خبر داد.

رشیدپور در اکانت شخصی‌اش در توییتر نوشت: «اتفاقی با یکی از هماهنگ‌کننده‌های هنرور برای پروژه‌های سینمایی صحبت می‌کردم که می‌گفت سرمان شلوغ است برای تبلیغات کاندیداها سیاهی لشکر می‌فرستیم.»

گفتنی است پس از نظر سنجی که شبکه خبر صدا و سیمای ایران در روز چهارشنبه ۵ فوریه در کانال تلگرام خود منتشر کرد و در آن بیش از ۸۰ درصد شرکت‌کنندگان به عدم مشارکت در انتخابات آینده مجلس رای دادند برخی‌از نماینده‌ها برای شلوغ کردن ستادهای خود از کارها و روش‌های نامتعارف استفاده می‌کنند.

مطالب بیشتر در سایت العربیه

دعوت برخی فعالان حقوق بشر به تحریم انتخابات مجلس و خبرگان

نرگس محمدی، فعال حقوق بشر زندانی، از مردم خواست تا به پای صندوق‌های رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان نروند و انتخابات را تحریم کنند.

او روز سه‌شنبه ۴ فوریه با انتشار فراخوانی از زندان گفت: «شایسته است که با مدنی‌ترین شیوه اعتراض به پا خیزیم و با راه‌اندازی کارزار قدرتمند تحریم انتخابات پاسخ سیاست‌های تنگ‌نظرانه و سرکوب‌گرانه حکومت را داده و به حرمت خون کشته‌شدگان مظلوم در پای صندوق‌های رای حضور نیابیم.»

نرگس محمدی در پیام خود گفته است: «حکومت با ایجاد بحران و سرکوب در مقابل ملت ایستاد».

فعال حقوق بشر زندانی گفت، حکومت هیچ یک از راه‌های قانونی و مسالمت‌آمیز مشارکت و اعتراضات مردمی از جمله تجمعات، راهپیمایی‌ها و تحصن‌ها و شکل‌گیری نهادهای مردمی و مدنی را برنمی‌تابد و با شیوه‌های خشونت‌آمیز زندان، شکنجه، سرکوب و کشتار آبان (نوامبر ۲۰۱۹) با مردمی بی‌پناه و ستم دیده مقابله می‌کند.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز در تظاهرات سراسری ماه نوامبر که در پی گران کردن قیمت بنزین توسط دولت برگزارشد، بیش از ۱۵۰۰ نفر از تظاهرکنندگان با شلیک مستقیم گلوله نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی کشته شدند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy