Thursday, Feb 27, 2020

صفحه نخست » ویروس کرونا، یک تنه به جنگ با حکومت اسلامی در دو جبهه برخاسته است: جبهه مذهبی و جبهه سیاسی!؛ ف. م. سخن

F0BA93C2-2D16-42CE-8D7C-DB7013C278C6.jpegحکومت اسلامی در ایران، با جنگجویی رو به رو شده است که او را در دو جبهه به طور گاز انبری مورد تهاجم قرار داده است.

جبهه مذهبی:
حکومت اسلامی همواره ادعا داشته است که اماکن مقدسه شیعه، نه تنها شفابخش بیماری های لا علاج هستند بلکه در مقابل «شر ها» یا به قول آخوندها، «شرور» زمینی، پناهگاه بشریت اند.

در عالم واقع، اماکن مقدسه ی شیعه، محل تجمع میکرب ها و ویروس ها و نقطه ی انتقال انواع و اقسام بیماری ها به مردم حاضر در این مکان ها هستند.

موقع شیوع بیماری ها، اهل دانش و علم، حکم به تعطیل کردن و پایین کشیدن کرکره های این دکان های مذهبی می دهند، اما آخوندهایی که پیش از افتادن ذخایر ملی در دست شان، این دکان ها مکان کسب در آمدشان بوده، نمی توانند حکم به چنین تعطیلی یی بدهند چرا که چنین حکمی دقیقا بر خلاف شفابخشی این مکان ها و امامان مدفون در آن ها هستند.

ویروس کرونا، آخوندها را بر سر دوراهیِ غریبی قرار داده است. یا باید بر اعتقادات مبتنی بر دروغ پیشین قلم قرمز بکشند، یا مردم را هزار هزار در معرض مبتلا شدن به بیماری قرار بدهند که بدیهی ست بدون هیچ درنگی راه دوم را انتخاب خواهند کرد.

بیانیه ی طویل و پر از اباطیل آستان مقدس حضرت معصومه را باید در این چهارچوب ارزیابی کرد.

جبهه سیاسی:
حکومت اسلامی، با تحمل انواع و اقسام تحریم ها و فلاکت های اقتصادی، تاب تعطیلی عمومی کشور را نمی آورد. تعطیلی عمومی کشور، که اگر درست برنامه ریزی شود، در واقع «اعتصاب عمومی مردم» خواهد بود کمر حکومت را در بدترین موقعیت سیاسی و اجتماعی خواهد شکست.

ویروس کرونا، در حال به تعطیل کشاندن کشورهای درگیر است. حاکمان جمهوری اسلامی، به شدت در مقابل تعطیل کردن ایران مقاومت می کنند حتی به قیمت گرفتار شدن مردم به بیماری و مرگ آن ها.

فرمان حسن روحانی مبنی بر عادی شدن وضعیت کشور از روز شنبه را باید در این چهارچوب ارزیابی کرد.

کرونا یک تنه به جنگ جمهوری اسلامی آمده، و اگر عامل وحشت و کشتن مردم نمی شد، می شد از آن به عنوان نابود کننده ی حکومت اسلامی هم از نظر فیزیکی و هم از نظر ایدئولوژیک نام برد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy