Sunday, Mar 1, 2020

صفحه نخست » پیام نگران کننده حضرت معصومه به لیسندگان ضریح ایشان!؛ ف. م. سخن

66D5F8F6-A9EC-4850-B931-BD7C33CBF573.jpegحتما اطلاع دارید که این جانب ف. م. سخن تماس مستقیم با اولیاء دین دارم و چون از بیان هیچ حرفی نمی ترسم، این طفلکی ها هم پیام های خودشان را از طریق من به گوش موافقان و مخالفان خود می رسانند.

دیشب این پیام دردناک و نگران کننده را از حضرت معصومه، خواهر حضرت امام رضا دریافت کردم که به اطلاع مردم ایران، خصوصا «لیسندگان»ِ ضریح مَضجَع ایشان برسانم:

جناب سخن، دامت افاضاته
ببخشید درست فارسی نمی توانم صحبت کنم چون زبان اصلی من عربی می باشد. من می خواهم چند کلمه شما از طرف من به ایرانیان عزیز پیغام بدهید و اگر کمی ناراحت و عصبانی هستم مرا می بخشید.

دیروز فیلم هایی از طریق اینترنت الهی مشاهده کردم که از خجالت آب شدم مُردم. دیدم چند مرد گردن کلفت، دارند مرا با بی شرمی و لذت می لیسند.

اگر جد بزرگ ام امام علی این فیلم ها را ببیند همه ما را در همین بهشت برین سر می بُرد.

مرتیکه ی گردن کلفت، با صد کیلو وزن، در حالی که خرناسه می کشد، دارد مرا می لیسد!

انگار من به قول شماها «پورن استار» می باشم. اگه داداش ام زنده بود، تو ی گردن کلفت را تیکه تیکه می کرد و تیکه هایت را می داد سگ های خراسان بخورند.

از جانب من به این گردن کلفت ها بگویید مگر خودتان خوار مادر ندارید مرا اینجوری می لیسید؟

حالا برای حفظ اسلام، شما حرم مرا زنانه مردانه کرده اید درست. خب حرم امام راحل که دمِ دست تان است، چرا نمی روید مالِ او را بلیسید. چرا مالِ مرا که بانویی نجیبه و وجیهه هستم می لیسید؟!

خلاصه آقای سخن، درد یکی دو تا نیست. کاش آقا داداش ام زنده بود، لیسیدن نشان این نره غول ها می داد.

والسلام علیکم و رحمت الله.
خواهر شما
فاطمه معصومه بنت موسی بن جعفر



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy