Wednesday, Mar 4, 2020

صفحه نخست » افزایش سرعت زمین خواری سپاە در شرایط بحران کرونا

zaminkhari.jpg آواتودی - کرونا فرصت مناسبی برای سپاه و مزدورانش در سنندج برای تصرف اراضی ملی باحمایت استاندار فراھم آوردە است.

بنا بە گزرش رسیدە در سنندج ، سپاە پاسداران به جای ۱۵ هکتار کە پیشتر اعلام کردە بود، دست به تصرف ۵۴۰ هکتار از اراضی کوچکه ره ش (سنگ سیاه) زده و ظرف یک روز در این بحران موجود دور زمین ھا را دیوار بتونی کشیدە است.

طبق مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری این اقدام سپاە ممنوع بوده و با اعتراض فعالین مدنی، زیست محیطی و سازمانهای مردم نهاد مواجه شدە است. سپاە برای جلوگیری از اعتراض بە زمین خواری ھایش چندین نفر را احضار و بازداشت کردە که آخرین آن شادمان بنی بشر فعال زیست محیطی است که اکنون در زندان به سر میبرد.

مزدوران ودلالان شناخته شده که در این دخل و تصرف نقش بسزائی دارند و بە نام کاربری آموزشی این جنایت را پوشش داده‌اند، عبارتند از دکتر سعیدی، طالب و خالد قبادی که با هم نسبت فامیلی داشته و کارنامه سیاهی از دهه شصت تا کنون دارند. از خرید و فروش ده ها املاک غصبی خانواده های احزاب توسط ستاد اجرای امام که نمونه بارز آن در خیابان ادب منزل (دکتر خلیقی) تا خرید اماکن و مراکز آموزشی همچون مدرسه البرز در خیابان ادب و خوارزمی در خیابان حسن آباد و تغییر کاربری این موارد از آموزشی به تجاری و مسکونی به جیب زدن سود هنگفت برای خود و نهادهای امنیتی که خود مستقیما ورود نمیکنند. این افراد از دیر باز با مرتضی زرین گل و احسن علوی نمایندگان ادواری مجلس کارتنی روابط تنگاتنگی دارند و حلقه زمین خواری بزرگی را با مشارکت سپاه و نهادهای امنیتی تشکیل داده اند .



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy