Friday, Mar 13, 2020

صفحه نخست » فریدالدین کوچولوی نازنازی! بخدا فهمیدیم تو هم کورونایی شدی!؛ ف. م. سخن

85447FFD-C232-4206-9D4A-86D40972195B.jpegاین آقا زاده ی جناب حداد عادل، که مامان اش وقتی دید باید بفرستتش مدرسه ای که بچه های دیگه میرن، و این شازده ممکنه توو یه همچی مدرسه ای خدای نکرده حرفای زشت یاد بگیره، داد واسش مدرسه ی اختصاصی درست کردن، اوایل که آمار کورونا توو ایران منتشر شد، واسه این که بابا مامان، ناز ش رو بکشن، با نیش باز، خبر داد که او هم کورونایی شده، بعد از این که کمدین قم ی، چند تا تیکه سنگین بهش انداخت و خیلی جمع و جور بهش گفت که کوچولو، خر خودتی، و آبرو واسه ی فریدالدین جون باقی نذاشت، حالا هی سعی می کنه، با ربط و بی ربط یه حرفایی بزنه، که مردم یادشون بیفته، این هم کورونایی بوده و خیلی گناه داشته نازنین.

در آخرین تلاش ها، این موش موشی، چند تا تیکه انداخته به پزشکا و پرستارا و نوشته:
«فکر کنم اگر جشنواره آثار فرهنگی کرونایی راه بیفتد برای اولین بار مجبوری بخش حرکات موزون هم به آن اضافه کنیم. نمی دانستم جامعه پزشکی این قدر توانمندی های متنوعی دارند. بیخود نبود که به من توصیه کردند در منزل بستری و درمان شوم. علامت هار هار خندیدن به اضافه ی علامت چشمک زدن.»

وای خدا جون! موش بخوره تو رو فرید الدین جون! فهمیدیم عزیزم که تو هم دچار کورونا بودی و یهویی شفا پیدا کردی.

حالا شفا ی کورونای تو به کنار؛ تو که بابا جون ات اسم ات رو بر اساس اسم فریدالدین عطار، فریدالدین حداد گذاشته، و این همه توو مزرعه ی ادب و فرهنگ بابات چریدی، دنبه ی ادبی ات کو؟

چرا توو دو خط توییت، پنج تا غلط داری نازنین؟

برای اولین بار «مجبوری» بخش حرکات موزون هم به آن «اضافه کنیم» یعنی چی؟ مجبوری به آن اضافه کنیم؟ بِدَ م بابا و مامان ببرن توو فرهنگستان جیز ت کنن؟

نمی دونستی، «جامعه پزشکی» این قدر توانمندی های متنوعی «دارند»؟
«جامعه پزشکی توانایی دارند؟»

عزیزم! نازنین ام! به جای وادار کردن کمدین به غلط کردن و توبه، به خاطر گفتن حقیقت در مورد موش موشی بودن تو، برو یه کم املا و انشا کار کن، آبروی بابا و مدرسه ای که مامان واست ساخته رو نبر!


ما هم قبول می کنیم که تو هم کورونایی شدی!

برو عزیزم جیش پوپو کاکات رو بکن بخواب! باریکللا گل پسر!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy