Sunday, Mar 15, 2020

صفحه نخست » کشف نفوذ دژمن و روغن بنفشه در قرارگاه طب اسلامی، مهران رفیعی

Mehran_Rafiei_2.jpgهمانطور که همه می دانند چند سالی است که رهبر فرزانه در مورد نفوذ دژمن گلوی مبارک خود را پاره می کند، ولی کو گوش شنوا؟ نه یک بار و دو بار بلکه هفته ای چند بار و در هر مناسبت بجا و بی جا او این ادعا را تکرار کرده است. اما علیرغم ابراز این همه رهنمود های داهیانه، دستگاه های اصلی و موازی اطلاعاتی و امنیتی هنوز موفقیتی در کشف شبکه های نفوذ نداشته اند. وقتی هم که حضرت آقا عصبانی می شود و فشار می آورد، سازمان های درمانده امنیتی بجای پیدا کردن و بستن سوراخ های نفوذ از روی ناچاری، جمعی بیگناه را دستگیر کرده، شکنجه داده و سریال های اعترافات تلویزیونی می سازند.نکته کلیدی در فرمایشات عظما که همواره مغفول مانده موضوع نفوذ فرهنگی می باشد و پر واضح است که نفوذ در طب اسلامی همیشه یکی از مهمترین اهداف استراتزیک دژمن بوده است. به تعبیر مقام رهبری طب اسلامی به منزله خاکریز آخر علوم انقلابی است و به همین علت دارای عمق استراتژیک می باشد.

اگر رویداد های چند ماهه اخیر را با دقت مرور و تحلیل کنیم نهایتا متوجه توطئه دژمن نابکار در این زمینه می شویم. در اوایل دی ماه، که اتفاقا برهه بسیار حساسی از زمان هم بود، شخصی که به لباس روحانیت در آمده و خود را استاد طب اسلامی می خواند برنامه کتاب سوزی راه می اندازد. این عامل نفوذی در مقابل دوربین های تلویزیون یکی از کتاب های مرجع پزشکی مدرن (اصول طب هاریسون) را به آتش می کشد تا از پشت خنجری بر پیکر معارف اسلامی بزند. بدنبال این اقدام جنجالی، جناب تبریزیان ادعا می کند که استعمال شبانه روغن بنفشه بهترین راه مبارزه با ویروس کرونا می باشد. و بالاخره هنگامی که چند هفته پس از سوزاندن کتاب و استعمال روغن بنفشه تعداد مبتلایان به این ویروس خطرناک بیشتر می شود او به هدفش می رسد، زیرا که عملا سیلی محکمی بر گوش طب اسلامی زده شده است. همانطور که مقام رهبری هزاران بار در باره توطئه های دژمن های انقلاب افشاگری کرده، امروزه همه می دانند که این عوامل نفوذی در بزنگاه های خاصی عمل می کنند و دستورات و دستمزدهای خود را از اتاق های فکر برون مرزی دریافت می کنند. در توطئه نفوذ جاری هم ما شاهد همین رفتار هستیم. به فاصله کمی پس از آرتیست بازی های جناب تبریزیان، فرزند امام جمعه مرحول شیراز ادعا می کند که پدرش و آیت الله شاهرودی هم به علت استفاده از درمان های طب اسلامی جوانمرگ شده اند.

برای رو کردن دست این دشمنان دوست نما لازم است که جزییات این توطئه پیچیده به اطلاع امت شهیدپرور برسد تا از ریزش بیشتر نیروهای خودی جلوگیری شود. در مورد سوزاندن کتاب هاریسون باید گفت که هر چند این کار لازم بوده ولی بهیچوجه کافی نبوده است و به همین علت موجب اختلال در طب مدرن نشده است. اگر حضرت تبریزیان سایر کتاب های پزشکی، بخصوص کتاب های میکروب شناسی و ویروس شناسی، را هم سوزانده بود ما امروز شاهد نابودی ویروس کرونا در همه شهرهای زیارتی بودیم و دکان امامزاده های محترم سوت کور نشده بود. در مورد روغن بنفشه هم همه علمای طب اسلامی می دانند که اولا این روغن برای درمان حصبه و طاعون کاربرد دارد و نه کرونا؛ دوما ایشان روش غلطی را برای استعمال روغن بنفشه تجویز کرده است.

با توجه به شرایط بحرانی موجود اگر دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی سریعا دست بکار نشوند و این توطئه را در نطفه خفه نکنند بزودی شاهد اظهارات و حرکات مشکوک سایرعوامل این توطئه خطرناک هم خواهیم بود. بنابراین لازم است که همه این توطئه گران جیره خوار، که هدفی جز دشمنی با طب اسلامی عزیز ندارند، بلافاصله دستگیر و به سلول های انفرادی منتقل شوند. رییس محترم قوه قضاییه باید قاضی صلواتی را مسئول محاکمه و مجازات این گمراهان کند تا پس از این دیگر کسی جرات نکند که به طب عزیز اسلامی و روغن بنفشه اهانت کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy