Friday, Mar 20, 2020

صفحه نخست » «توصیه‌ها رعایت نشود موج دوم کرونا در ایران فرا می‌رسد»

Corona-1.jpg رادیو بین المللی فرانسه - جهش صعودی شمار قربانیان مبتلا به ویروس کرونا در ایران ادامه دارد و تا ظهر جمعه اول فروردین ۱۳۹۹، بر اساس آمار رسمی وزارت بهداشت ایران، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در مجموع به ۱۹ هزار و ۶۴۴ نفر و شمار جانباختگان به ۱۴۳۳ نفر افزایش یافت.

علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت ایران، روز جمعه اول فروردین، گفت: شمار جانباختگان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۹ نفر افزایش یافت و در مجموع شمار جانباختگان به ۱۴۳۳ نفر رسید.

مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

به گفته این مقام ارشد وزارت بهداشت ایران، طی همین مدت، ۱۲۳۷ مورد جدید ابتلا به این ویروس در کشور شناسایی شده است.

بهداشت وزارت بهداشت ایران، با بیان اینکه در مجموع شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران به ۱۹ هزار و ۶۴۴ مورد رسیده است، افزود: تاکنون ۶۷۴۵ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند.

بر اساس آمار وزارت بهداشت ایران، بیشترین آمار مبتلایان هنوز مربوط به استان تهران با ۲۲۰ مورد ابتلای جدید است و پس از تهران، در استان‌های قم، گیلان و اصفهان بیشترین تعداد قربانیان ویروس کرونا به ثبت رسیده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ایران، یک بار دیگر، بر لزوم «قطع چرخه انتقال» ویروس کرونا به منظور کاهش قدرت انتقال این ویروس تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا، به نقل از مینو محرز، فوق تخصص بیماری‌های عفونی، در تهران، هشدار داد: در صورتی‌که مردم به توصیه‌ها مبنی بر عدم مسافرت و در خانه ماندن توجه نکنند، شاهد موج دوم بیماری خواهیم بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy