Friday, Apr 24, 2020

صفحه نخست » واکنش تحقیرآمیز نظامیان رژیم علیه ارتش آمریکا، شمخانی: غافلگیری‌های جدید در راه است

shamkhani_042220.jpgشمخانی: بعد از ماهواره نظامی سپاه، غافلگیری‌ جدید دیگری هم در راه است

رادیو فردا - ساعاتی پس از آنکه سپاه پاسداران از «پرتاب موفق» یک ماهواره نظامی خبر داد، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: «غافلگیری‌های جدید در راه است».

علی شمخانی روز پنج‌شنبه چهارم اردیبهشت در توئیتی نوشت: «تحریم، تهدید و تطمیع سیاسی نمی‌تواند حرکت جمهوری اسلامی در مسیر تأمین منافع ملی و حقوق قانونی‌اش را کُند نماید».

این مقام ارشد جمهوری اسلامی این پیام را به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی نوشته و در پایان آنها نیز بدون هیچ توضیحی تأکید کرده است: ««غافلگیری‌های جدید در راه است».

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

وزیر خارجه آمریکا اقدام سپاه پاسداران را نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل دانسته و از بین کشورهای اروپایی نیز تاکنون دست‌کم آلمان از این اقدام ابراز نگرانی کرده است.

***

واکنش تحقیرآمیز نظامیان رژیم علیه ارتش آمریکا، همراه با ترساندن کشورهای عربی جنوب خلیج فارس

رادیو اسرایل - یکی از شدیدترین واکنش های رسمی در حکومت ایران نسبت به هشدار پرزیدنت ترامپ در مورد شناورهای سپاه پاسداران، از زبان ابوالفضل شکارچی در مقام سخنگوی ستاد نیروهای مسلح رژیم ایران، شنیده شد. پرزیدنت ترامپ هشدار داده است که اگر شناورهای سپاه پاسداران، دوباره برای رزم ناوهای آمریکایی در خلیج فارس ایجاد مزاحمت کنند، رزمناوها حق دارند آن ها را نابود کنند.

سپاهی ابوالفضل شکارچی در این رابطه، با لحنی تحقیر آمیز گفت: «مقامات آمریکایی باید اول به فکر نجات خود و حل معضل کورونا باشند». سخنگوی وزارت دفاع افزوده گفت: «اگر آمریکایی ها خیلی هنر و عرضه دارند، نیروهای خود را در منطقه غرب آسیا از کورونا نجات دهند».

این کنایه زنی مقام نظامی حکومت ایران، اشاره به این خبر بود که شماری از سرنشینان یک رزم ناو آمریکایی به کورونا مبتلا شده اند.

رژیم ایران منطقه خاورمیانه را "غرب آسیا" نام نهاده است تا از این واژه که در دوران قیمومت بریتانیا و فرانسه بر سرزمین های عربی رواج یافته بود، دروز جوید.

سپاهی ابوالفضل شکارچی در ادامه لحن تحقیر آمیز خود، و برای بزرگنمایی آن چه که "خدمات سپاه پاسداران به مردم ایران در مبارزه با کورونا" توصیف گردیده، گفت: «مانند بسیجیان و نیروهای مسلح ایران، که امروز به کمک مردم خود شتافته اند، آنها را به آمریکا ببرند تا مردمانشان را از بحران عظیمی که برای این کشور ایجاد شده، نجات دهند».

در یک واکنش دیگر که در رسانه های خبری وابسته به سپاه پاسداران انتشار یافته، ادعا شده که اگر ناوهای آمریکایی قایق های سپاه را هدف قرار دهند، سپاه قادر است رزمناوهای اتمی آمریکایی را غرق کند و آنگاه آب های خلیج فارس به مواد اتمی آلوده خواهد شد و امیرنشین های ساحل جنوبی خلیج فارس و عربستان سعودی نخواهند توانست آن آب را برای مصرف خود، پالایش کرده و مورد استفاده قرار دهند.

گفتنی است که هیچ یک از شناورهای جنگی ایالات متحده که دارای موتور اتمی می باشد، به آب های خلیج فارس فرستاده نشده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy