Wednesday, May 6, 2020

صفحه نخست » جناب سخنگوی سپاه پاسداران! پس توضیحات و تشریحات ات در باره کورونا یاب دو قطبی چه شد؟!؛ ف. م. سخن

E897B329-EE1C-444F-A780-D04CEE475889.jpegاِشکال بزرگی که بر اهل رسانه به طور عام و اپوزیسیون حکومت نکبت به طور خاص وارد است، عدم پی گیری و پا فشاری برای به نتیجه رساندن «یک مورد» خاص و سپس یا به موازات آن پرداختن به مسائل دیگر است.

البته بر اهل رسانه و اپوزیسیون ساکن ایران ایرادی وارد نیست چون در آن جا خفقان حاکم است و دست و پای اهل رسانه و اپوزیسیون بسته است.

اما در خارج چرا؟! چرا ما موضوع یا خبری را «می گیریم»، مدتی به آن می پردازیم و سپس آن را به حال خود رها می سازیم. چرا اصولا، مردمان پی گیری نیستیم و اینقدر از این شاخه به آن شاخه می پریم که اصلِ درخت را فراموش می کنیم.

درست است که ایران ما بستر حوادث بسیاری ست و هر روز مصیبت جدیدی بر مردم ما عارض می شود اما این که همیشه دنبال جدیدترین حوادث باشیم، ما را از به نتیجه رساندن پیگیری های مربوط به حوادث قبلی باز می دارد و این موجب می شود تا اتفاقات قبلی به بوته ی فراموشی سپرده شود و عوامل مسوولِ آن اتفاقات، خود را در زیر لایه های اتفاقات جدید پنهان کنند.

موضوع مسخره و تهوع آور کورونا یاب سپاه همین بیست روز پیش اتفاق افتاد و سخنگوی سپاه، سردار رمضانی، از پزشکان و متخصصان خواست که در داوری درباره ی دستگاه مستعان که به گفتۀ او توسط دانشمندان بسیجی برای شناسایی و نابود کردن ویروس کرونا اختراع شده از خود شتابزدگی نشان ندهند.

او گفت سامانه هوشمند تشخیص لحظه‌ای کرونا محصول خلاقیت و جسارت ایرانی ست و به زودی فرآیند تولید و مختصات و قابلیت‌های فنی آن با حضور اصحاب رسانه و متخصصین تشریح خواهد شد.

ما در زمان اختراع این اسباب بازی مسخره بارها به موضوع پرداختیم و نشان دادیم که این محصول جدید سپاه، نه تنها یک اسباب بازی است بلکه ارائه و پرزانته کردن آن توسط فرمانده سپاه، توهین مسلم به شعور مردم و بخصوص اهل دانش است.

اکنون وقت حساب خواستن از سپاه منفور پاسداران است؛ وقت گرفتن گریبان سردار رمضان شریف؛ وقت آن است که از شریف بپرسیم تشریح و توضیح ات در باره ی این دستگاه چه شد و ما باید تا کی به انتظار توضیحات شما بنشینیم. توضیح دادن در باره ی یک اختراع محیر العقول کار دشواری نیست. شما هم که میکروفون تمام رسانه ها را در اختیار دارید. پس چرا این قدر موضوع را معطل می کنید.

البته ما پاسخ سوال خود را می دانیم. شما دست تان خالی ست و تا گردن در کثافت دروغ گویی و یاوه پردازی های تان غرق هستید و اکنون نمی دانید که این گند جدید را چطور توضیح دهید.

پس لااقل به خاطر حفظ آبروی نداشته ی خودتان هم که شده، بیایید از مردم و اهل تخصص به خاطر این دروغ زشت و بازی با شعور ملی عذرخواهی کنید و بگویید که مثلا گول سازنده ی دستگاه را خورده اید یا چه و چه.

تصور نکنید مردم و بخصوص اهل رسانه این افتضاحات را فراموش خواهند کرد. تمام این ها در دفتر رسانه ها ثبت است و مُهر کریه آن تا ابد بر پیشانی شما باقی خواهد ماند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy