Friday, May 8, 2020

صفحه نخست » خداحافظی گلایه‌آمیز نائب قهرمان جهان از تیم وزنه‌برداری ایران

miri1.jpg العربیه - علی میری، عضو تیم ملی وزنه‌برداری ایران که مقام نائب قهرمانی را پیش از این کسب کرده بود، با مطرح کردن انتقادات و گلایه‌هایی نسبت به بی‌توجهی مسئولان، اعلام کرد که از وزنه‌برداری خداحافظی می‌کند.

این ورزشکار با انتشار استوری در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، جمعه ۸ مه ۲۰۲۰، از کناره‌گیری خود از وزنه‌برداری خبر داد.

او در متنی که منتشر کرد نوشت: «شرمندتونم که دیگه مجبورا شهر مادریم ارومیه رو ترک میکنم و به شهر دیگه‌ایی میرم».

او افزود: «۲۱۵ کیلو دوضرب زدم با ۹۲ کیلو وزن بدن و بدون مربی ولی نه کسی حالی از من پرسیده نه چیزی. ۱۱ سال زندگیمو گذاشتم مدال جهانی گرفتم ک بخاطر ۱ تومن غرورمو بزارم زیرپام؟ کلا دیگه وزنه نزنم خیلی بهتره و حال خیلیا خوبه اینجوری».

مطالب بیشتر در سایت العربیه

این در حالی است که خبرگزاری فارس گزارش داد، شاهرخ پیری رییس هیات وزنه‌برداری آذربایجان غربی، با خداحافظی علی میری مخالفت کرد.

در همین رابطه شاهرخ پیری رییس هیات وزنه‌برداری استان آذربایجان غربی در خصوص درج پیام خداحافظی علی میری نایب قهرمان جهان اظهار داشت: هیچ اطلاعی از خداحافظی این قهرمان استان‌مان ندارم. از خداحافظی میری چه کسی خوشحال می‌شود یا ضرر می‌بیند؟

miri2.jpgmiri3.jpg

پیری ضمن اظهار بی‌اطلاعی از این امر اعلام کرد که «همه کارها برای او (میری) مهیا و سالن در اختیارش بود تا به تمرین بپردازد».

او تاکید کرد که علت این اقدام را از میری جویا خواهد شد.

گفتنی است، علی میری ۲۵ ساله، عضو تیم ملی وزنه‌برداری ایران است که مدال نقره مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ جهان در تایلند، مدال نقره مسابقات ۲۰۱۹ آسیا و نقره ۲۰۱۵ جوانان جهان را در کارنامه دارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy