Saturday, Jun 6, 2020

صفحه نخست » رحیم‌پورازغدی با خط خوردن از قدرت، حکومت را دیکتاتوری خواند

azghadi_060520.jpgالعربیه - سخنران و نظریه‌پرداز انقلاب اسلامی با حذف شدن از نهاد «شورای عالی انقلاب فرهنگی»، حکومت را به «دیکتاتوری کامل و بدون توضیح و ادب» متهم کرد.

حسن رحیم‌پورازغدی امروز جمعه 5 ژوئن 2020 با نوشتن توئیتی اعلام کرد که یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به او گفته که قرار شده او دیگر در این نهاد نباشد.

او با ابراز مخالفت با چنین تصمیمی نوشت: «البته من از کسی پیروی نمی‌کنم رئیس ندارم و کارمند اسلام و انقلابم و لاغیر».

رحیم‌پورازغدی که از سال 2003 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی شد، درباره اخراجش از این نهاد اظهار کرد: «قانونا حق چنین کاری را ندارند، این یک دیکتاتوری کامل و بدون توضیح و ادب است».

او چند سال پیش نیز حاشیه‌ساز شده بود، محمد رضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، 29 ژانویه 2011 به واحد مرکزی خبر گفت که رحیم‌پورازغدی استعفا داده و «مشغله کاری فراوان» علت احتمالی این تصمیم بوده است.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

او پذیرش یا رد استعفای اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را منوط به تایید رهبر ایران دانست.

خبرگزاری فارس، 11 جولای 2017 گزارش داد که کانال‌ها و سایت‌های روزنامه ایران، آمدنیوز، انتخاب، جماران و... صوت دست‌کاری‌شده‌ای را از رحیم‌پورازغدی منتشر کرده‌اند. در متن صوت منتشر شده به نقل از رحیم‌پورازغدی آمده بود که او به مقابله با روسای جمهوری می‌پردازد و ذره‌ای از این کار باک ندارد.

او در ادامه گفته بود: «من کار خودم را از همه این‌ها مهم‌تر می‌دانم. برای من به اندازه پشیزی فرق نمی‌کند کی رئیس‌جمهور بشود! هر کی باشد جلویش می‌ایستم؛ یعنی در این چهار سال آینده، وظیفه‌ام ایستادن جلوی روحانی است».

رحیم‌پورازغدی در واکنش به صوت پخش شده از او به رسانه‌ها اعلام کرد که استعفای او در زمان روحانی نبوده بلکه در زمان احمدی‌نژاد بوده است.

او علت استعفایش را «درگیری با احمدی‌نژاد» در شورا عنوان کرد.

این سخنران حامی جمهوری اسلامی در ادامه افزود: «رهبری تشخیص دادند دوباره باید باشیم، ما به وظیفه‌مان عمل می‌کنیم».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy