Friday, Jun 12, 2020

صفحه نخست » من قاضی منصوری متهم فراری نیستم!

رکنا: صاحب عکس منتسب به قاضی منصوری که در پرونده اکبر طبری با دریافت رشوه میلیاردی به رومانی فرار کرده است، با انتشاری فیلمی در فضای مجازی این تصویر را تکذیب کرده و از اینکه آبرویش رفته حسابی ناراحت است.

0000.jpg

روز گذشته خبر دستگیری قاضی منصوری متهم فراری پرونده طبری در خروجی رسانه ها قرار گرفت. خیلی زود تصویری از یک مرد که شباهت هایی به قاضی منصوری هم داشت در فضای مجازی منتشر شد و این عکس به قاضی منصوری نسبت داده شد.

این مرد در فیلمش گفت: این تصویر در فرودگاه آمستردام از من گرفته شد که اصلا با متهم فراری هیچ ارتباطی ندارد. من از کسانی که این تصویر را به عنوان قاضی منصوری منتشر کرده اند شکایت می کنم. من اصلا قاضی منصوری را نمی شناسم.



نماینده دادستان در دومین جلسه محاکمه «اکبر طبری» درباره آخرین وضعیت متهم منصوری گفت: او یک ماه بعد از دستگیری طبری از ایران خارج شد و تلفن خود را در ایران گذاشتند.

قهرمانی، نماینده دادستان در ارتباط با پیام متهم منصوری به دادسرا و عنوان کردن عدم حضورش به دلیل بیماری گفت: او هیچ گواهی پزشکی به دادسرا ارائه نداده و اگر ادعایی دارد آن را برابر اصل به سفارت ایران تحویل دهد. او یک ماه بعد از دستگیری طبری از ایران خارج شد و تلفن خود را در ایران گذاشتند!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy