Sunday, Jun 28, 2020

صفحه نخست » عجب آخوند ابلهی!؛ ف. م. سخن

2CBD52BF-26E4-44EA-9768-3B410EE2D587.jpegدر خبرها آمده بود که:
«وحید هروآبادی، روحانی حامی محمود احمدی‌نژاد، خبر داد که پرونده‌اش به دادگاه ارجاع شده و یکی از اتهام‌هایش «رعایت نکردن شئونات روحانیت به دلیل دستفروشی» است.»

وقتی این خبر را خواندم به خودم گفتم:
عجب آخوند ابلهی! یعنی طرف رفته آخوند شده بدون این که بفهمه اصلا آخوند یعنی چی؟! درست مثه اینه که یک سگ -البته بلانسبت سگ- بگه من گربه ام و رفتار گربه سانان رو از خودش نشون بده! مگه میشه همچی چیزی؟!

عزیزم! حجت الاسلام وحید!

در توضیح آخوند باید خدمت ات عرض کنم که این موجودی ست، که ژن اش با ژن آدمیزاد متفاوت است یعنی اگر ما از نسل نوعی میمون هستیم، آخوندها ژن شان را که دنبال کنی، می بینی که از نسل نوعی جانور باستانی هستند که اسم اش را دانشمندان گذاشته اند «ژوراپاسادومانیک»!

این جانور جانوری خاص بوده که فسیل هایش را در اطراف اسراییل و قم کنونی یافته اند و به همین خاطر است که علاقه ی عجیبی به سکونت در این مناطق دارند.

فسیل های مزبور نشان می دهند که این جانور عجیب چیزی بوده شبیه به اژدهای هفت سر، با نیش افعی گون، با زبانی دراز و شیش متری، با شکمی عظیم و فربه، و باید حتما سرش را با چیزی می پوشانده والا مخ اش در اثر تابش آفتاب به غلیان می آمده است.

محققان گفته اند که این جانور، بسیار فریبکار و پدر سوخته بوده و به دلیل تنبلی ذاتی اول سعی می کرده با زبان دراز ش طعمه را گول بزند، و بعد اگر زبان کار گر نمی افتاده، به سوی طعمه هجوم می برده و دل و روده ی او را بیرون می کشیده است.

این از فیزیولوژی جانوری آخوندان!

اکنون می رسیم به زمان حاضر و رفتارهایی که خارج از شئون این موجود می باشد و شما یکی از آن ها را مرتکب شده ای و آن عبارت است از کار یدی!

D1F8747D-EEDF-40F9-9174-F530EBBA11AC.png

کار یدی کردن و عرق جبین ریختن مایه ننگ و عار آخوندان است. این موجود هرگز به خود زحمت اضافی نمی دهد مگر برای به دست آوردن میلیاردها دلار، آن هم به وسیله تلفن و به قول زاکانی که در مورد حاج اکبر طبری گفت: زبان بازی!
بنابراین تو ی خاک بر سر آبروی هر چی آخوند است را با دستفروشی ات برده ای!

به همین خاطر اگر روزی حکومت دست غیر آخوندان بیفتد، به دست آخوندان یکی یک عدد بیل مرغوب داده می شود و این ها به کویر لوت جهت تبدیل آن به بزرگ ترین پارک جنگلی خاور میانه اعزام خواهند شد.

توضیحات بیشتر در باره ی آخوندها را می گذارم برای مقالات علمی دیگر که در ژورنال های معتبر دنیا به زودی منتشر خواهد شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy