Sunday, Aug 23, 2020

صفحه نخست » عینک گاندی گرانترین عینک جهان شد

arab23.jpgالعربیه - عینک متعلق به ماهاتما گاندی رهبر و قهرمان استقلال هند در یک حراجی در بریتانیا به قیمت 260 هزار پوند به فروش رسید.

خانه حراج بریستول با اعلام این خبر یادآور شد که مهاتما گاندی عینکش را احتمالاً به عنوان تشکر از یک عمل خوب و نیکو هدیه داده بود.

یک مسئول حراجی بریستول پیش از این گفته بود که عینکی که به نظر می‌آید متعلق به ماهاتما گاندی است به همراه یادداشتی در صندوق پستی این مؤسسه انداخته شده بود.

111.jpgبر این اساس گفته می‌شود در یادداشتی که به همراه عینک در صندوق پستی مؤسسه حراجی بریستول پیدا شد نوشته شده بود که عینک متعلق به گاندی است و فرد فروشنده خواسته بود که با وی تماس گرفته شود.

مسئولان مؤسسه بریستول پس از بررسی و اطمینان از درستی این ادعا، در متنی که در وب‌سایت این مؤسسه منتشر شد، نوشتند که عینک متعلق به گاندی است و وی طی سال‌های دهه 20 میلادی در جریان دیدار از آفریقا آنرا به عموی فرد فروشنده، هدیه کرده بود.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

خانه حراج بریستول پس از به حراج گذاشتن و فروش این عینک جمعه شب در توضیح ویدیویی که در حساب این مؤسسه در اینستاگرام منتشر شد، نوشت: «لحظه‌ای را که عینک گاندی به قیمت 260 هزار پوند فروخته شد، تماشا کنید. ما این عینک را تنها چهار هفته پیش از طرف فردی که عموی او آن‌را از دستان گاندی گرفته بود، در صندوق پستی دریافت کردیم. نتیجه‌ای فوق‌العاده برای یک شیء باورنکردنی!»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy