Friday, Aug 7, 2020

صفحه نخست » خبرهای ضد و نقیض از وقوع انفجار در ایستگاه راه‌آهن شاهرود

blast_080520.jpgالعربیه - برخی منابع رسانه‌ای در ایران بامداد جمعه 7 اوت گزارش‌های ضد ونقیضی در باره وقوع انفجار در ایستگاه راه‌آهن شهر شاهرود منتشر کردند.

خبرگزاری ایسنا اما ضمن تکذیب خبر وقوع این انفجار در ایستگاه راه آهن نوشت، انفجار در یک ساختمان مسکونی دو واحدی در نزدیکی ایستگاه راه‌آهن شاهرود رخ داد و ساختمان بر اثر انفجار تخریب شد.

این خبرگزاری گزارش داد که بر اثر این انفجار یک نفر به دلیل ماندن در زیر آوار مصدوم و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

طبق این گزارش روابط عمومی آتش‌نشانی شاهرود در استان سمنان این حادثه حوالی ساعت 12.5 نیمه شب -بامداد جمعه رخ داده و هنوز مشخص نیست که دلیل این انفجار، نشت گاز بوده یا علت دیگری داشته است.

بر اساس این گزارش برای خاموش کردن این حریق ناشی از این انفجار، چهار اکیپ عملیاتی از چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و تا به گفته مسئولان آتش نشانی عملیات اطفاء حریق به پایان رسیده است.

این حادثه در شهرک ولیعصر رخ داده است که در نزدیکی راه‌آهن شاهرود قرار دارد. همین نزدیکیِ مسافت موجب انتشار برخی اخبار غیررسمی درباره وقوع انفجار در ایستگاه راه‌آهن شاهرود شده بود، اما روابط عمومی آتش‌نشانی شاهرود در تماس با خبرگزاری ایسنا خبر را تکذیب کردند.

طی یک ماه گذشته برخی تاسیسات اتمی و صنعتی ایران شاهد وقوع برخی انفجارها و آتش‌سوزی مشکوک بود.

برخی مقامات ایران امریکا و اسرائیل را به دست داشتن در برخی از این انفجارها مانند آنچه در تاسیسات نطنز رخ داد متهم کردند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy