Thursday, Aug 6, 2020

صفحه نخست » مرد کاملا برهنه لپ‌تاپش را از گراز وحشی پس گرفت

goraz_080720.jpgبی بی سی - تصویر مردی که برهنه در دشت به دنبال یک گراز و بچه‌هایش می‌دود، در آلمان خبرساز شده است.

این مرد در دل طبعیت برهنه حمام آفتاب گرفته بود که متوجه شد گراز کیسه پلاستیکی زرد او را که لپ تاپش داخل آن بود، کش رفته است و فرار می‌کند.

این مرد که برهنه و با پیگیری و تمرکز زیاد به دنبال گرازها بود، باعث توجه و خنده بقیه افرادی شد که در طبیعت حمام آفتاب می‌گرفتند.

این اتفاق در اطراف دریاچه توفیلسی در غرب آلمان روی داد.

50428.jpg

این رسم در آلمان و بسیاری کشورهای اروپایی وجود دارد که در روزهای داغ و آفتابی تابستان به طبیعت می‌روند و لخت و برهنه آفتاب می‌گیرند. معمولا در کنار برکه، دریاچه و جاهایی که آب هست، قسمتی مخصوص طرفداران برهنگی وجود دارد که بتوانند با خیال راحت آفتاب بگیرند.

ادل لندور، بازیگر و غریق نجات، عکس این مرد را گرفت و با اجازه خودش در فیسبوک گذاشت و نوشت "طبیعت انتقام می‌گیرد". ظاهرا خود این مرد برهنه در تمام مدت عملیات تعقیب و گریز می‌خندیده است.

خانم لندور می‌گوید عکس‌ها را به مرد نشان داده و او با صدای بلند خندیده و اجازه داده عکس‌ها را در فیسبوک بگذارد.

او عکس‌ها را در صفحه اینستاگرامش هم گذاشت و نوشت موقعی که این اتفاق افتاد، آدم‌های برهنه زیادی آن دور و بر مشغول آفتاب گرفتن بودند. شرح ماجرا از زبان خانم لندور:

"وقتی که مرد دراز کشیده بود، گرازها خیلی آرام به کوله‌پشتی او نزدیک شدند و یک پیتزا از داخل کیف بیرون کشیدند و خوردند. بعد دنبال دسر بودند که سراغ کیسه پلاستیکی زرد رفتند." گرازها کیسه پلاستیکی را به دندان گرفتند و پا به فرار گذاشتند. آن وقت بود که مرد دید لپ تاپش را دارند به تاراج می‌برند.

او با پشتکار زیاد دنبال گرازها دوید و کیسه را پس گرفت.

آدم‌هایی که شاهد ماجرا بودند برای موفقیتش دست زدند و به او تبریک گفتند."

بعد از همه‌گیری کرونا و خانه‌نشینی، گزارش‌های زیادی از نزدیک شدن حیوانات وحشی به محل زندگی انسان‌‌ها منتشر شد ه است از جمله همین چند روز قبل تصاویر روباهی منتشر شد که در آلمان دمپایی پلاستیکی جمع می‌کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy