Saturday, Aug 8, 2020

صفحه نخست » حامی سرسخت ترامپ به خاطر انتشار این "عکس سکسی" از ریاست دانشگاه مسیحیان انجیلی کنار رفت

bbc8-1.jpgبی بی سی فارسی - جری فالول جونیور، رئیس یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های مسیحیان انجیلی آمریکا پس از انتشار یک عکس جنجالی، مجبور شد از ریاست دانشگاه کنار برود. در این عکس او با شلواری دیده می‌شود که زیپش پایین کشیده شده است.

آقای فالول که یکی از طرفداران سرسخت دونالد ترامپ است گفته است برای "مدت نامشخصی" از ریاست دانشگاه لیبرتی در ویرجینیا کنار می‌رود.

عکس مورد اشاره را خود آقای فالول در اینستاگرام منتشر کرده. او گفته این عکس "عجیب و غریب" بوده اما آن را "محض شوخی" پست کرده بود.

jerry.jpgاین تصویر آقای فالول را نشان می‌داد که زیپ شلوارش پایین کشیده شده و دستش دور زنی است که همسر او نیست. در دست دیگرش لیوانی با مایعی تیره دیده می‌شود.

او بعدا این عکس را حذف کرد.

انتشار این تصویر با اعتراض سیاستمداران راست و چپ در آمریکا مواجه شد.


آقای فالول در مصاحبه‌ای گفته است زن همراه او در عکس، دستیار همسرش است.

او گفت "بله ، عجیب بود. او حامله است. نمی‌توانست زیپ شلوارش را تا بالا بکشد، و من هم شلوار جینی داشتم که خیلی وقت بود نپوشیده بودم و نمی‌توانستم زیپش را بالا بکشم و برای همین من هم شکمم را مثل او بیرون انداختم."

آقای فالول پیش از این هم جنجال ساز شده است. در ماه مه او تصویری از یک ماسک منتشر کرد. یک طرف این ماسک تصویر فردی بود با چهره‌ای که سیاه کرده و در طرف دیگر فردی با پوشش کوکلس کلان که اشاره‌ای بود به رسوایی نژادی مرتبط با فرماندار دموکرات ویرجینیا.

یک ماه پیش از آن، یک دانشجوی دانشگاه لیبرتی شکایتی را علیه این دانشگاه در مورد عملکردش در قبال ویروس کرونا طرح کرده بود.

سال پیش هم یک سردبیر روزنامه این دانشگاه، در مقاله‌ای در واشنگتن پست ادعا کرده بود آقای فالول، دانشجویان و استادانی را که با سیاست‌های جانبدارانه او از ترامپ مخالفند، به سکوت واداشته است.

آقای فالول یکی از اولین حامیان آقای ترامپ در بین مسیحیان انجیلی بود و می‌گویند این حمایت نقش بسیار مهمی در رای جامعه مسیحیان انجیلی به آقای ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ داشته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy