Thursday, Aug 13, 2020

صفحه نخست » اصرار فرمانده کل سپاه پاسداران بر گرفتن انتقام قاسم سلیمانی

pendent13.jpgایندیپندنت فارسی - فرمانده کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در ایران بار دیگر زبان تهدید و هشدار گشود و گفت که «دشمنان ما بدانند که هیچ کجا ، بدون همه جا امن نیست».

به گزارش سپاه نیوز حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، در سال روز پایان جنگ سی‌وسه‌روزه در لبنان، با اشاره به قتل قاسم سلیمانی در عراق به دست نیروهای آمریکایی گفت: «امروز در تمامی صحنه‌های تقابل با دشمنان همچنان روح جهاد جاری است و مجاهدان در صحن ماندند و دشمنان نیز افسرده و ناامید، تماشاگر صحنه‌های تحولی هستند که روز به روز به نفع امت اسلامی رقم می‌خورد.»

حسین سلامی «هنر نیروی قدس سپاه» را ارائه فرمول «غلبه عده‌ای کم بر دشمنان زیاد» و «تفسیر مجسم آیات نورانی قرآن» برشمرد و مدعی شد: «شکست دادن ائتلافی از بزرگترین قدرت‌های مادی تاریخ بشر که به هم پیوسته و در هم تنیده بودند و بر باطلشان متحد بوده و هستند، اقدامی بزرگ و تحقق وعده های الهی بود که توسط مجاهدان راه خدا به بهترین شکل رقم خورد.»

بنا به ادعای فرمانده سپاه «جغرافیای انقلاب اسلامی میدان تقابل دائمی با دشمنان اسلام است». سلامی گفته است که «وجه مشترک تمامی این تقابل ها این بود که یک طرف آن انقلاب اسلامی با میدان‌داری ایران و یک طرف آن استکبار جهانی به سرکردگی امریکا بوده است».

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

فرمانده کل سپاه هم‌چنین گفته است که «ما قاعده جنگ را از درون جنگ و میدان های واقعی تقابل استخراج کردیم و نیروی قدس قاعده غلبه بر دشمنان زیاد را در میدان واقعی تولید کرد و به نمایش گذاشت».

فرمانده کل سپاه درحالی شمشیر تهدید را به روی آمریکا گشوده است که در حال حاضر پیش‌نویس قطعنامه تمدید تحریم‌های تسلیحاتی جمهوری اسلامی در ایران، در شورای عالی امنیت سازمان ملل متحد در حال بررسی‌ست. قطعنامه‌ای که وزیر خارجه ایالات متحده نسبت به حمایت اروپایی‌ها از آن در شورای امنیت سازمان ملل ابراز اطمینان کرده و گفته است که «دلیلی برای عدم حمایت آنها نمی‌بیند».

هرچند که جواد ظریف همتای ایرانی او روز گذشته مدعی شده بود که این قطعنامه «یک یا دو رای بیشتر نخواهد داشت».

در روزهای گذشته اخباری درباره اختمال مذاکره بین ایران و آمریکا منتشر شد. خبرگزاری ایلنا از قول یک منبع مطلع نوشت که با وساطت آلمان و بریتانیا مقرر شده است که بخشی از تحریم‌های آمریکا علیه ایران لغو شود. مقامات ایرانی خیلی زود به این خبر و امکان هرگونه مذاکره بین ایران و آمریکا واکنش نشان دادند و سریعا همه چیز را تکذیب کردند آنقدر قاطعانه که خبرگزاری ایلنا هم حرفش را پس گرفت.

سلامی در بخش دیگری از سخنان خود با طرح این ادعا که دشمنان آمده بودند تا اضلاع قدرت در جهان اسلام را تغییر دهند، گفته «محصول تلاش‌های مذبوحانه آنان جز اقتصادی فرسوده، قدرت نظامی ناکارآمد و ناامید و از دست رفتن هیبت و شاکله سیاسی خودساخته نبود».

فرمانده کل سپاه با اشاره به قتل قاسم سلیمانی به دست نیروهای آمریکایی و طرح این ادعا که «ترور قاسم سلیمانی موجب تضاعف قدرت جهاد نزد جوانان جهان اسلام شده است» هشدار داده است: «دشمنان ما بدانند که هیچ جا بدون همه جا امن نیست».

این فرمانده سپاه گفته که دشمنان با قتل قاسم سلیمانی «منبعی دائمی از تولید خطر و انتقام را برای خود ایجاد کردند».

حسین سلامی گفته «سرانجام انتقام قاسم سلیمانی دیر یا زود گرفته خواهد شد و به طور قطع سخت هم خواهد بود».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy