Tuesday, Aug 25, 2020

صفحه نخست » رسوایی جنسی رییس دانشگاه مذهبی و همسرش با جوان ۲۰ ساله

31641798-0-image-a-20_1596725393393.jpgبی بی سی - در حالی که سخنگوی دانشگاه مذهبی لیبرتی، آسوشیتدپرس و چند نشریه آمریکایی از جمله واشنگتن پست از استعفای جری فالول جونیور، رئیس دانشگاه مذهبی-مسیحی لیبرتی که از حامیان پروپاقرص دونالد ترامپ است خبر داده‌اند، او دوشنبه شب جدایی‌اش از دانشگاه لیبرتی که پدرش بنیانگذار آن بوده را تکذیب کرده است.

آقای فالول پس از برملا شدن رسوایی‎‌های جنسی از جمله انتشار عکسی از او در اینستاگرام در کنار یک زن و در حالی که زیب شلوارش باز بود، به مرخصی نامحدود از سمت ریاست این دانشگاه فرستاده شده است. او که یکی از چهره‌های پرنفوذ جمهوری‌خواهان و رئیس دانشگاه انجیلی لیبرتی است در یک ماه گذشته بارها به دورویی و عدول از ارزش‌های کلیسا متهم شده بود.

آقای فالول اوایل ماه اوت جاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام عکسی را منتشر کرد که در آن در کنار زنی به غیر همسر خود و در حالی که زیپ شلوارش بالا کشیده نشده بود دیده می‌شد.

از زمان انتشار این عکس، افراد دیگری به این چهره سرشناس مسیحیان انجیلی آمریکا، اتهام‌های جنسی وارد کردند و حتی یکی از آنها او را به تماشای شهوت‌آمیز رابطه جنسی همسرش با یک مرد دیگر متهم کرد.

جری فالول جونیور که از حامیان پروپاقرص دونالد ترامپ در میان جامعه مسیحیان انجیلی آمریکاست، ریاست دانشگاه لیبرتی را پس از مرگ پدرش، جری فالول سینیور در دست گرفته بود.

اتهام‌ها چیست؟

آقای فالول جونیور از اوایل ماه جاری میلادی تحت فشار منتقدانی بوده که او را پس از انتشار عکسی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به ارتباط جنسی با زنی به غیر از همسرش متهم می‌کنند و خواستار استعفای او شده‌اند. بسیاری پس از انتشار این عکس آقای فالول را به دورویی و تظاهر متهم کردند. حجم انتقادها که هر روز بیشتر می‌شد از هر دو طیف چپ و راست سیاسی در آمریکا طرح می‌شد به طوری که کمی بعد هیات مدیره دانشگاه لیبرتی از آقای فالول خواست که به "مرخصی نامحدود" برود.

اما کمی بعد از آغاز جنجال‌ها بر سر این عکس، جیان‌کارلو گراندا، یکی از شرکای تجاری آقای فالول جونیور به خبرگزاری رویترز گفت که او برای شش سال با آگاهی و در حضور آقای فالول با همسر او، بکی، رابطه جنسی داشته است.

آقای گراندا روز دوشنبه، ۲۴ اوت در یک گفتگو تصریح کرد: "زمانی که ۲۰ ساله بودم، من و بکی یک رابطه جنسی و خصوصی برقرار کرده بودیم و جری هم با تماشا کردن ما در گوشه اتاق لذت می‌برد".

002.jpgجری فالول جونیور هنور این ادعا را تکذیب نکرده است. او روز گذشته، یکشنبه ۲۴ اوت، در نشریه واشنگتن اکسمینر بیانیه‌ای منتشر کرد و طی آن تصریح کرد که او و همسرش با یک مرد روابط جنسی داشته‌اند و آن مرد حالا تهدیدشان کرده که "به عمد قصد خجل کردن همسر من، خانواده ما و دانشگاه لیبرتی" را دارد.

او در بیانیه خود همچنین از "بار هیجانی و احساسی" که این رابطه به او وارد کرده سخن گفته است.

bbc.jpg

003.jpg

001.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy