Thursday, Sep 3, 2020

صفحه نخست » آیا سکته مغزی دونالد ترامپ حقیقت دارد؟

arab3.jpgالعربیه - دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و شان کونلی، پزشک ویژه او شامگاه سه شنبه 1 سپتامبر شایعات مربوط به سکته‌ مغزی و مراجعه او به بیمارستان «والتر رید» در نوامبر سال گذشته میلادی را رد کردند.

برخی رسانه‌های آمریکایی به نقل از مايكل شميدت، یکی از گزارشگران روزنامه «نیویورک تایمز» خبرهایی مبنی بر اینکه دونالد ترامپ در ماه نوامبر به طور غیرمنتظره به یک مرکز پزشکی به نام والتر رید«Walter Reed» برای سکته مغزی خفیف مراجعه کرده است را منتشر کردند.

اما کاخ سفید در همان زمان در بیانیه‌ای تاکید کرد که ترامپ فقط برای معاینه عادی سالانه خود بدون برنامه ریزی به آنجا مراجعه کرد.

ترامپ در این باره در صفحه توییتری خود نوشت: «تمامی ندارد! حال آن‌ها تلاش می‌کنند بگویند رئیس جمهور محبوب شما دچار یک رشته سکته‌های مغزی خفیف شده و به مرکز پزشکی والتر رید رفته است. هرگز برای این نامزد (ترامپ) این اتفاق نیافتاده است - اخبار جعلی».

ترامپ در ادامه توییت های خود ظاهرا با اشاره به جو بایدن، رقیب خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر نوشت :«شاید اشاره آن‌ها به نامزدی از حزب دیگر است».

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

اظهارات توییتری در پاسخ به گزارش مایکل شمیدت گزارشگر نیویورک تایمز بیان شده است.

مایکل اشمیت Michael Schmidt در کتاب خود نوشت، اطلاعاتی در دست دارد که به مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا پیشنهاد شده در صورتی که ترامپ در مراجعه به بیمارستان تحت بیهوشی قرار گیرد، در حال آماده باش باشد تا به طور موقت اختیارات ریاست جمهوری را به عهده بگیرد. مایکل اشمیت اما منبع ادعای خود را مشخص نکرده است.

از سوی دیگر شان کانلی Sean Conley, پزشک شخصی ترامپ که سال گذشته تاکید کرد مراجعه ترامپ به بیمارستان مسئله جدی نبوده است، اکنون نیز با انتشار بیانیه تازه‌ای این گزارش را رد کرده و بر سلامتی کامل دونالد ترامپ تاکید کرد.

کانلی افزود: «رئیس جمهور هنوز از سلامت کامل برخوردار است و من هیچ گونه نگرانی در مورد توانایی وی در اجرای برنامه‌های سرنوشت ساز و قاطع که در انتظار اوست، ندارم. همانطور که در آخرین گزارش من بیان شد، من انتظار دارم که ترامپ برای انجام وظایفش در مقام ریاست جمهوری آماده بماند».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy