Friday, Sep 4, 2020

صفحه نخست » بلوا و کتک‌کاری بازیکنان استقلال و هواداران ناراضی در فرودگاه مهرآباد

zamane3.jpgرادیو زمانه - به گزارش خبرگزاری ایرنا، کاروان تیم فوتبال استقلال بعد از شکست در فینال جام حذفی حدود ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد جمعه به فرودگاه مهرآباد تهران رسید. بازیکنان و اعضای کادر فنی در حال تحویل گرفتن چمدان‌های خود بودند که چند تن از هواداران باشگاه استقلال به سمت فرهاد مجیدی، سرمربی آمدند و با لحنی تند از او دلایل باخت را جویا شدند. با پادرمیانی اعضای کادر فنی به همراه چند بازیکن مداخله ماجرا فیصله پیدا کرد.

بازیکنان تیم استقلال به محوطه بیرونی فرودگاه رسیده بودند که افراد ناشناس که بازهم خود را منتسب به باشگاه استقلال می‌دانستند به سمت بازیکنان یورش بردند و دشنام‌هایی را نثار سید حسین حسینی (دروازه‌بان) و فرشید اسماعیلی (هافبک تهاجمی) کردند. همین مساله باعث شد تا روزبه چشمی (مدافع میانی) از کوره دررفت و به اتفاق گروهی از بازیکنان به سمت آن‌ها که دشنام داده بودند حمله‌ور شد و کار بالا گرفت و بلوای بزرگی به راه افتاد.



ایرنا می‌نویسد با دخالت مسئولان فرودگاه و مردم و همچنین دیگر بازیکنان استقلال کتک‌کاری به پایان رسید.

مطالب بیشتر در سایت رادیو زمانه

اوباشگری (Hooliganism) از پدیده‌‌های فوتبال در ایران و جهان است. بروز ناکامی، آستانه تحمل پایین افراد و انتظاراتی که فرد از تیم خود دارد ممکن است در بروز اعمال خشونت‌آمیز و اوباشگری مؤثر باشد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy