Friday, Sep 4, 2020

صفحه نخست » هیچ چیز ایدئولوژی زده ها را باور نکنید؛ ف. م. سخن

0E0FD4A9-858B-41D8-ACC1-68CADBD34A26.jpegدر عنوان این مطلب، در ابتدا به جای کلمه ی «ایدئولوژی زده»، مذهب زده و مذهبی نوشته بودم ولی دیدم دامنه ی موضوع از مذهبی ها فراتر است و به کل ایدئولوژی زده ها بر می گردد بنابراین عنوان را عوض کردم.

این مطلب را بیشتر به خاطر شامورتی بازی های بعد از آزادی از حصر مهدی کروبی نوشتم و این که نه به کروبی، نه به موسوی، و نه اصولا به هیچ عامل سابق و لاحق جمهوری اسلامی، و اشخاص مذهبی و مذهب زده اطمینان نکنید.

اساس برای آن ها انسان به مفهوم تمام و کمال آن نیست، بلکه ایدئولوژی ست. آن ها به خاطر ایدئولوژی شان هر راستی را دروغ جلوه می دهند، هر دروغی را راست جلوه می دهند، در بهترین حالت با کلمات و عبارات بازی می کنند و موضوعات را به نفع ایدئولوژی خود می پیچانند.

بنابراین از این امامزاده ها انتظار معجزه نداشته باشید.

کروبی و موسوی را به حصر انداختند. ما به عنوان انسان های آزاده خواهان آزادی شان شدیم. همین. این نه معنی اش حمایت از افکار آن هاست و نه دادن ریش و قیچی به دست آن ها. پس، از این که کروبی مثلا بگوید در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کنید نه جا بخورید و نه احساس پشیمانی به خاطر درخواست آزادی اش بکنید. دنیا همین است که هست و این ها هم همین هستند که می بینیم.

اگر در سال ۸۸ همین دو نفر به میلیون ها ایرانی که به خیابان ها آمده بودند به صراحت می گفتند به سمت رادیو تلویزیون بروید، به سمت بیت خامنه ای بروید، به سمت پایگاه های بسیج و سپاه بروید، مردم طومار این نظام نکبت را در هم می پیچیدند و مرگ یک بار و شیون یک بار می شد.

اما نکردند و نمی توانستند بکنند. آن ها ایدئولوژی زده هستند و انتظار چیزی از ایدئولوژی زده ها نباید داشت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy