Tuesday, Sep 8, 2020

صفحه نخست » سربازهای ارتش اسرائیل به زودی به پهپاد شخصی مجهز می شوند

drone_090820.jpgرادیو اسرائیل - ارتش اسرائیل قصد دارد هریک از سربازان خود در میدان جنگ را به یک پهپاد کوچک مجهز کند تا به آسانی آن را به هوا یفرستد و درباره دشمنی که در کمین او نشسته اطلاعات کاملی به دست آورد و با برتری بیشتر، بتواند او را از پای درآورد.

ارتش اسرائیل در سال های اخیر برای استفاده از تازه ترین تکنولوژی ها در امور دفاعی کشور بیشترین سرمایه گذاری را کرده و برخی از امکانات رزمی آن که جنبه مجرمانه دارد، ممکن است بسیار شگفت انگیز باشد و به همین علت نیز هست که برخی کشورهای جهان مایلند تجهیزات رزمی و دفاعی خود را از اسرائیل خریداری کنند.

یا امیر ارتش اسرائیل، در این هفته شماری از نوآوری های تکنولوژی را که قرار است در ارتش اسرائیل به کار گرفته شود رونمایی کرد.

یکی از این نوآوری ها در ارتش اسرائیل، مجهز ساختن رزمندگان در جبهه به پهپاد کوچکی می باشد که می توان آن را روی پرتابگر آر پی جی نصب کرد و به هوا فرستاد. این پرنده نظامی بسیار کوچک اطلاعات مورد نیاز سرباز را در مورد وضع جبهه به اطلاع او می رساند.

ارتش اسرائیل می کوشد که سربازانش، تا آن جا که ممکن است از پشت جبهه عمل کنند تا جانشان به خطر نیفتد.

پهپادها را می توان از اتاق فرمان و در فاصله دوری از جبهه به کار انداخت و با سرعت به نتایج بالایی رسید.

در واقع، در جنگاوری امروز، برد متعلق به ارتشی خواهد بود که شمار بیشتری جنگ افزارهای تکنولوژیک در اختیار داشته باشد.

اپلیکیشن های بازی کودکان در دنیای مجازی، یکی از منابع الهام طراحات جنگ افزارهای تکنولوژیک در ارتش اسرائیل است.

وسایلی که امروز کودکان در کامپیوتر با آن بازی می کنند، ممکن است فردا به یک ابزار جنگی در دست ارتش مبدل گردد.

اسرائیل دارای پهپادهایی است که می توانند انواع ماموریت های جنگی را، خیلی بهتر از یک سرباز، تا تانک یا هواپیما انجام دهند. اکثر این نوآوری ها جنبه مجرمانه دارد. ولی رسانه های خارجی بارها نوشته اند که بمباران های مکرر در قرارگاه امام علی، که سپاه قدس ایران در مرز سوریه با عراق می سازد، توسط پهپاد صورت گرفته است.

حکومت ایران نیز در این زمینه تلاش بسیار می کند و پهپادهایی در اختیار جنگجویان حوثی در یمن قرار داده که چند روز پیش فرودگاه بین المللی عربستان را هدف قرار دادند. ولی هدفگیری آن ها درست نبود و احتمالا، آسیبی وارد نساختند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy