Wednesday, Sep 30, 2020

صفحه نخست » طراحی بازی به سبک سردار

طنزنوشته‌ای از جلال سعیدی - رادیو فردا

سردار نقدی در یک پیشنهاد داهیانه به بسیجیانِ دست‌به‌موس و دست‌به‌کیبورد نظام توصیه کرده‌ بازی نجات جرج فلوید را بسازند و در آن هی بروند جرج را از دست پلیس ظالم آمریکا نجات دهند.

در این مطلب، ما هم پیشنهاد ساخت دو بازی را خدمات برادران و خواهران عزیز ارائه می‌کنیم و با قلبی باز و کلیه‌ای سنگ‌ساز و ریه‌ای پردود و کبدی پرچرب، عزیزان را به مقصد مستقیم دربست ترک می‌نماییم.

naghdi.jpgبازی اول: نجات برادر محسن
در این بازی، برادر محسن رضایی در جلسه‌ معروف آذر ۶۳ دارد با منتقدانش بحث و جدل می‌کند.

منتقدان به این‌ اعتراض دارند که برادر محسن جوانان را دسته‌دسته می‌فرستد بروند شربت شهادت بنوشند، و برادر محسن هم معتقد است اولاً که من دسته‌دسته نمی‌فرستم و ما فقط لشکر به بالا شهید تقدیم نظام و انقلاب می‌کنیم، در ثانی سرو شربت شهادت در جبهه‌ها تکلیف شرعی است و امام امت فرموده حتی اگر کسی در جبهه سرما خورد هم جای شربت اکسپکتورانت بهش شربت شهادت بدهند.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

خلاصه بحث بالا می‌گیرد و منتقدان صدایشان را روی سردار مظلوم اسلام بالا می‌برند.

شما در این بازی یکهو صبر انقلابی‌تان چیز می‌شود و وارد اتاق جلسه می‌شوید و منتقدان را آن‌قدر با فشار دادن دکمه ایکس می‌زنید تا خون بالا بیاورند و بعد از پیروزی هم برادر محسن را روی دست به میان رزمندگان اسلام می‌برید.

در پایان بازی، در حالی که رزمندگان برادر محسن را روی دست بالا و پایین می‌اندازند، ناگهان نوری از آسمان می‌آید و برادر محسن را در بر می‌گیرد. چند لحظه بعد نور تبدیل به مقام معظم رهبری می‌شود و برادر محسن که هیجان‌زده شده از این‌که توسط رهبری در بر گرفته شده، در گوش آقا می‌گوید: «آقا این دفعه دیگه نوبت منه، می‌شه من رئیس‌جمهور بشم؟»

آقا هم به برادر محسن صد تا جان اهدا می‌کند و در پایان برادر محسن رئیس‌جمهور شده، به مرحله بعد بازی که «کی به کیه، تاریکیه» نام دارد، صعود می‌کند.

بازی دوم: نماینده تشنه و آخرین شاسی‌بلند
در این بازی شما یک نماینده‌اید که تا قبل از این در مشاغلی مثل غاز چراندن و کیف‌کشی مشغول بوده‌اید ولی حالا برای خودتان یک پا نماینده شده‌اید.

حالا برای پیش رفتن در بازی شما باید در جلسات مجلس شعارهای ابتکاری بدهید و عربده‌های دشمن‌شکن بکشید. عربده ضد‌آمریکایی در جلسات علنی ده سکه و در جلسات غیرعلنی ۵ سکه را برای شما به ارمغان می‌آورد.

با کسب ۵۰ سکه در بازی، یک خودرو دناپلاس؛ با به دست آوردن ۷۰ سکه، یک خودرو شاسی‌بلند خشک؛ و با ۱۰۰ سکه می‌توانید یک آپارتمان درست و حسابی در تهران خریداری کنید.

همچنین این بازی برای شما نماینده / بازیکن عزیز جایزه‌های دیگری هم دارد تا جایی که با برگزاری تظاهرات ضداستکباری در صحن علنی و آتش زدن موفقیت‌آمیز عکس ترامپ، می‌توانید برنده واکسن آنفلوآنزای فوری، سفر خارجی، سفر داخلی و چفیه معطر مقام معظم رهبری شوید.

بازی سوم: رهبری و غول مرحله بعد
در این بازی شما رهبرید و دارید سعی می‌کنید اتفاقات جوری ردیف شود که در دوران بعد از شما عمامه و بیت‌تان به پسرتان برسد نه به هیچ سرخر دیگری.

شما باید تلاش کنید رئیس‌جمهور زیردست‌تان را که می‌دانید شب‌ها به امید رهبر شدن خواب‌های رنگی می‌بیند، به اشکال متفاوت ضایع کنید تا بفهمد وی رهبربشو نیست.

بعد شخصیت‌های دیگر بازی به نام رئیسی گندهه و لاریجانی خشنه را که آن‌ها هم برای رهبر شدن دارند لیف و صابون زیادی می‌زنند، به جان هم می‌اندازید و با هر ضربه‌ای که آن‌ها به نقاط حساس همدیگر وارد می‌کنند، یک جان به جان‌های فرزندتان (که سال‌هاست رهبر کوچولو صدایش می‌زنید) اضافه‌ می‌شود.

در گوشه‌ای از بازی هم تعداد ۸۰ میلیون موجودات ریز تک‌سلولی موسوم به مردم وجود دارند که گاهی سر و صدایی ازشان بلند می‌‌شود و در قالب این سر و صداها با نوامیس شما احوال‌پرسی می‌کنند. برای مهار آنها هم فقط کافی است دکمه آر دو را دوبار فشار دهید تا لشکر ضدشورش‌تان آن‌ها را برایتان له و لورده کند.

با هر بار له و لورده شدن این موجودات هم به جان‌های رهبر کوچولوی شما اضافه می‌شود. در پایان، قبل از اعلام پیروزی، بازی به شما این امکان را می‌دهد که حتی اسم کشورتان را هم عوض کنید و بگذارید جمهوری اسلامی خامنه‌ای.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy