Monday, Oct 5, 2020

صفحه نخست » اقدام عجیب شهرداری اهواز در از بین بردن یکی از نمادهای شهر

ahvaz_100620.jpgایران وایر- صفحه «اهوازگردی» از اقدام عجیب شهرداری اهواز در ریشه‌کن کردن گیاه گل‌کاغذی مشهوری خبر داد که هر سال فروردین گردش‌گران زیادی را برای گرفتن عکس یادگاری به منطقه «گلستان» اهواز می‎کشاند.
این گل کاغذی مشهور در یکی از خیابان‌های محله گلستان، متعلق به یکی از خانه‌های مسکونی شهر بود.

به گزارش صفحه پرمخاطب اهوازگردی، شهرداری منطقه چهار اهواز علی‌رغم مقاومت ساکنان خانه و همسایه‌ها، این گیاه را ریشه‌کن کرده و درباره علت این اقدام خود هیچ توضیحی ارایه نکرده است.
اهالی خیابان «خرداد» منطقه گلستان خواهان پاسخ‌گویی شهرداری منطقه ۴ اهواز هستند.

ahvaz.jpg

یکی از شهروندان اهوازی در واکنش به انتشار این خبر نوشته است: «از مدت‌ها پیش پیشنهاد کمپین کاشت درخت گل کاغذی را دادیم هم‌چون مدل موفق در قشم اما چه شد؟ مسوولان فضای سبز شهرداری اهواز گویا تعمق، تعقل و آگاهی ندارند از این که این درخت حتی در گرمای وحشتناک اهواز گل‌دهی خود را ادامه می‌دهد و در این شهر خاکستری یکی از نعمت‌های خدادادی و بهشتی است.»

شهرداری اهواز پیش‌تر نسبت به کاشت گیاه گل کاغذی در استان فراخوان داده و با شعار توسعه فضای سبز شهری خواسته بود شهروندان از گیاهان و گل‌هایی که در هوای گرم و خشک خوزستان دوام می‌آورند، در زیباسازی شهر همراه شهرداری‌ها باشند.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

گیاه گل کاغذی از معدود گیاهانی است که در هوای گرم و خشک خوزستان چندان به آبیاری نیاز ندارد و در فصل بهار با گل‌های زیبا باعث زیبایی محیط می‌شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy