Saturday, Oct 3, 2020

صفحه نخست » انفجاری مبهم شهر صنعتی شهرضا در أصفهان را لرزاند

exp_100320.jpgالعربیه - درادامه آتش سوزی‌ها و انفجارهای سریالی مبهم در ایران از 3 ماه پیش به این طرف، شهر صنعتی در مرکز ایران شنبه 3 اکتبر در پی بروز انفجار به لرزه درآمد.

به گفته خبرگزاری مهر این انفجار در شهر صنعتی شهرضا در أصفهان رخ داد که درنتیجه آن، یکی از کارگران کشته شد اما هنوز از علل این حادثه مبهم، اطلاعاتی در دست نیست.

این خبرگزاری گزارش داد که آتش سوزی پس از انفجار در شهرضا رخ داد که تازه‌ترین حادثه از این دست در سلسله حوادث مشابه و متعددی بوده که برخی از آنها در مراکز حساس رخ داده که شامل تاسیسات هسته‌ای و نظامی شده به طوری که دست کم 25 انفجار و آتش سوزی ظرف سه ماه گذشته گزارش شده است.

پایگاه موشکی «خجیر» در شرق تهران در نزدیکی سایت نظامی پارچین نیز از این انفجارها درامان نماند و در 26 ژوئیه گذشته آن را تجربه کرد.

آتش سوزی نیز در ژوئیه گذشته در تاسیسات نطنز رخ داد که زیان های هنگفتی را به بار آورد اما مسئولان ایرانی منکر بروز زیان‌های شدید در این تاسیسات شدند.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

در انفجار دیگری در منطقه گرم دره در غرب تهران در پایگاه هوایی وابسته به سپاه پاسداران، تصاویر ماهواره‌ای شرکت پلانت لابز نشان دادند که مساحتی بالغ بر 22 هزار متر مربع، در گیر آتش سوزی شده است.

5554.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy