Sunday, Oct 4, 2020

صفحه نخست » سفرای گرامی جمهوری اسلامی! شما باید برای سفر بین شهری در خارج از کشور، ویزای مخصوص بگیرید!؛ ف. م. سخن

DF2127CD-266D-42CD-950E-6A1B3293D68E.jpegکور شوم اگر بخواهم به جریان سفر سفرای بریتانیا و سوییس و دانمارک به شهر یزد و استقبال پر شور امت حزب الله از این سفرا اشاره کنم و به قول معروف «تیکّه» بیندازم!

چی فک کردین شما؟! که ما همه اش از جمهوری نازنین اسلامی ایراد می گیریم و او را مورد تمسخر قرار می دهیم؟! یعنی عرق میهنی -با عَرَق میهنی اشتباه نشود- نداریم و توو سرِ مالِ داخلی می زنیم؟!

اخیرا مردم شهر مونیخ به سفر سفیر جمهوری اسلامی که قصد داشت از جنگل های شوارتز والد دیدن کنند اعتراض کرده اند و گفته اند شهر آن ها پذیرای سفرای تروریست اسلامی نیست. آن ها پارچه نوشته هایی در دست داشته اند که بر آن ها نوشته بود: سفیر دوربین به دست نمی خوایم نمی خوایم! این ها می خواهند از مراکز موشکی ما در زیر کوه های شوارتز والد عکس بگیرند!

دولت خبیثه ی آلمان هم که با جمهوری اسلامی بعد از حادثه ی زیبا ی میکونوس میانه اش شکر آب شده، گفته درست است که این سفر با اجازه ی وزارت خارجه ی ما بوده، ولی از این به بعد سفیر ایران و خانواده اش باید برای سفر در داخل آلمان، ویزای بین شهری دریافت کنند.


دولت کثیفه ی فرانسه نیز، روزی که سفیر ایران قصد داشت برای بازدید از محل زندگی امام در نوفل لو شاتو به اطراف پاریس سفر کند طی اطلاعیه ای از امتِ... ببخشید... ملت فرانسه خواست تا این یک دفعه سفر سفیر جمهوری نازنین اسلامی را به بزرگی خودشان ببخشند و دست به تظاهرات خصمانه نزنند.

اتحادیه اروپا تصمیم دارد به خاطر این سفر ها که می تواند آشوبگرانه و به قصد تحریک فاشیست ها در آلمان و جلیقه زردها در فرانسه صورت بگیرد، در اجلاسی موضوع ویزای بین شهری برای سفرا و مقامات ایرانی را مورد بررسی قرار دهد.

یادش بخیر قدیم ها در شوروی نه تنها برای خارجی ها و سفیر سفرا، بلکه برای خودِ مردم شوروی که می خواستند از یک شهر به یک شهر دیگر بروند اجازه ی سفر صادر می کردند و حالا جهان غرب قصد دارد با الگو گرفتن از اتحاد شوروی سابق، صدور ویزای شهر به شهر را دستکم برای ایرانیان و مقامات جمهوری اسلامی در دستور کار خود قرار دهد.

بله. اینجوریاست. حالا یه امت همیشه در صحنه، آمده به سفر همزمان سه سفیر فتنه گر به یزد ایراد گرفته، می خواهند ما را بدنام کنند. ببینید خودِ این ها با ما چه می کنند! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy