Thursday, Oct 29, 2020

صفحه نخست » درخواست طرفداران حکومتی که رهبرشان با جت فرانسوی از پاریس به تهران منتقل شد

top_102920.jpg«تحریم خودجوش» کالای فرانسوی، «اخراج سفرای فرانسه» و «تغییر نام خیابان نوفل لوشاتو»!

- این تظاهرات و سخنان و ادعاها در حالیست که که رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی با جت اختصاصی فرانسوی و در پناه دولت فرانسه چهار دهه پیش از حومه پاریس به ایران انتقال یافت!

- بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه‌ای به رئیس و اعضای شورای شهر تهران خواستار تغییر نام خیابان «نوفل‌لوشاتو» شد!

- رضا تقی‌پور نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفته «مردم می‌توانند به صورت خودش دست به تحریم کالاهای فرانسوی بزنند و البته در صورت ضرورت، مجلس نیز قانونی را در این رابطه تصویب می‌کند».

-محسن رضایی در شرایطی که رژیم در میان کشورهای اسلامی نیز به شدت منزوی است از روحانی خواسته در تماس با سران کشورهای اسلامی از آنها بخواهد که در یک اقدام مشترک سفرای فرانسه را از کشورشان اخراج کنند!

کیهان لندن - روز چهارشنبه ۷ آبان شماری از بسیجی‌ها و حزب‌اللهی‌ها در اعتراض به آنچه توهین دولت فرانسه به مقدسات اسلامی و پیامبر مسلمانان خواندند در مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند.

معترضان شعار می‌دادند: «این همه لشکر آمده به عشق احمد آمده»! و «لبیک یا رسول الله، لبیک یا محمد».

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه‌ای به رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران خواستار تغییر نام خیابان «نوفل‌لوشاتو» شد. در این نامه خواسته شده نام این خیابان به اسامی چون « خاتم الانبیاء» و یا «نبی اکرم» تغییر یابد تا «شاید بتواند اندک نقشی را در جهت مقابله با اقدام شنیع صورت گرفته در توهین به ارزش‌های والای اسلامی و توهین به پیامبر مهربانی‌ها ایفا کند!»

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

همزمان با درخواست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تحریم کالاهای فرانسوی، نیروی انتظامی یک «رزمایش سلامت» در تهران برگزار کرد که تعداد زیادی از ماشین‌های پلیس مورد استفاده در آن ساخت شرکت فرانسوی رنو است!

renault2.jpg
یگان‌های مختلف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در سراسر ایران مجهز به ماشین‌های رنو است
***

رضا تقی‌پور نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفته «مردم می‌توانند به صورت خودش دست به تحریم کالاهای فرانسوی بزنند و البته در صورت ضرورت، مجلس نیز قانونی را در این رابطه تصویب می‌کند.»

محمود احمدی‌بیغش عضو کمیسیون امنیت ملّی مجلس اسلامی نیز می‌گوید: «دین‌ستیزی و اسلام‌ستیزی جزئی از برنامه صهیونیست‌هاست که به دست دولتمردان اروپا و آمریکا انجام می‌شود!»

این سخنان و ادعاها در حالیست که که رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی با جت اختصاصی فرانسوی و در پناه دولت فرانسه چهار دهه پیش از حومه پاریس به ایران انتقال یافت!

اینهمه در حالیست که بین مقامات کشورهای به اصطلاح اسلامی بر سر دفاع از «حرمت پیامبر اسلام» و نفرت پراکنی علیه دولت فرانسه و ماکرون رقابت هم در گرفته که در صدر آنان مقاما رژیم‌های ایران، ترکیه و پاکستان قرار دارند.

در این میان محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با شماری از مراجع تقلید قم در شرایطی که جمهوری اسلامی در میان کشورهای اسلامی نیز به شدت منزوی است، از حسن روحانی خواسته در تماس تلفنی با سران کشورهای اسلامی از آنها بخواهد که در یک اقدام مشترک سفرای فرانسه را از کشورشان اخراج کنند!

او نشر کاریکاتور پیامبر اسلام در نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» و همچنین مواضع رئیس جمهوری این کشور در مورد آزادی بیان را محکوم کرده و با ربط دادن آن به صلح بین اعراب و اسرائیل در سخنانی بی سر و ته گفته «جرئت ماکرون در اهانت به پیامبر اعظم از ارتباط برخی کشورهای عربی با اسرائیل به‌ دست ‌آمده است و نزدیکی بحرین و امارات متحده به رژیم جعلی اسرائیل نشانه‌ی ضعف در جهان اسلام و کمرنگ شدن اتحاد اسلامی تلقی شده است و در این فضا رئیس‌ جمهور فرانسه موقعیت را مناسب اهانت به رسول خدا دیده است.»

او تأکید کرد: «ضرورت دارد کشورها و مجامع اسلامی مواضع متحدانه و جدی‌تری در مقابل این اقدام موهن اتخاذ کنند.»

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با مراجع قم همچنین خواستار فعال‌تر شدن دستگاه دیپلماسی کشور در این زمینه شد و گفت: «از آقای روحانی می‌خواهم، در تماس تلفنی با سران کشورهای اسلامی از آن‌ها بخواهد که در یک اقدام مشترک سفرای فرانسه از کشورشان اخراج کنند.»

همزمان «شارلی ابدو» با کاریکاتوری از رجب طیب اردوغان رهبر اسلامگرای ترکیه که بر خلاف آنچه برخی ملی- مذهبی‌های جمهوری اسلامی امیدوار بودند تا حکومت اسلامی در ایران از وی تقلید کند، این اوست که از قرار معلوم پا جای پای جمهوری اسلامی می‌گذارد، در یک کاریکاتور از اردوغان نوشت: او در اندرونی بسیار مضحک‌تر است!

مقامات برخی کشورهای مسلمان‌نشین منطقه از جمله در ایران از مردم خواسته‌اند کالاهای فرانسوی را تحریم کنند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از این در بیانیه‌ای اعلام کرده بود «سردمداران نظام سلطه بی‌شک در آینده‌ای نه چندان دور فراتر از تحریم کالاهای فرانسوی و اعتراضات میدانی، بایستی در انتظار دریافت پاسخ‌های در خور از امت اسلامی باشند».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy