Thursday, Nov 5, 2020

صفحه نخست » واشنگتن پست: تامین حفاظت بیشتر برای بایدن در آستانه اعلام برنده انتخابات

bidensec_110620.jpgالعربیه - روزنامه واشنگتن پست به نقل از دو منبع آگاه نوشت که جو بایدن در آستانه اعلام پیروزی محتمل خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، حفاظت بیشتری را دستگاه خدمات محرمانه آمریکا دریافت خواهد کرد.

به نوشته این روزنامه، دستگاه محرمانه آمریکا از جمعه 6 نوامبر، نیروهای تقویتی را به ویلمنگتون در ایالت دلاور برای حفاظت از بایدن اعزام می کند که کمپین او خود را برای اعلام پیروزی احتمالی در انتخابات آماده می سازد.

کمپین بایدن تاکید کرده است که او چه بسا امروز نیاز به سخنرانی مهمی در مرکز همایش های ویلمنگتون داشته باشد.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هنوز در 4 ایالت مشخص نشده و تا این لحظه، 264 رای الکترال به نفع بایدن بوده و او تنها به 6 رای الکترال دیگر برای پیروزی بر ترامپ نیاز دارد که 214 رای کالج الکترال را در اختیار دارد اما ظواهر امر گویای این است که بایدن در حال کم کردن فاصله خود با ترامپ در ایالت پنسیلوانیا است و شمارش آراء درجورجیا روشن شده است که از ترامپ در این ایالت کلیدی، جلو افتاده است.

در صورت پیروز بایدن (77 ساله) در پنسیلوانیا و یا جورجیا و نوادا، او رئیس جمهوری بعدی خواهد بود؛ آنهم در حالی که شانس ترامپ به تدریج رو به کاهش است زیرا برای پیش افتادن، نیاز به کسب برتری درپنسیلوانیا، جورجیا و نوادا دارد.

بایدن پنجشنبه 5 نوامبر به طرفدارنش اطمینان داد که نتایج انتخابات 3 نوامبر، «بزودی زود» روشن خواهد شد و «بدون کمترین شکی»، پیروزی وی بر ترامپ، رقم خواهد خورد که در سخنان خود بار دیگر تاکید کرده، پیروز انتخابات خواهد بود مگر این که دموکرات ها با آراء غیر قانونی، این پیروزی را «بدزدند».

بایدن در زادگاه خود در ویلمنگتون در ایالت دلاور به خبرنگاران گفت: «من از همه می خواهم که آرامش را حفظ کنند.روند امور همانطور که باید به پیش می رود و شمارش در حال اجراست و ما به زودی زود از نتیجه آگاه خواهیم شد.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy