Wednesday, Dec 23, 2020

صفحه نخست » وصیت عجیب و باور نکردنی مارادونا به وکیلش چه بود؟

arab22.jpgالعربیه - دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فقيد فوتبال جهان و آرژانتین که در ماه نوامبر گذشته در 60 سالگی بر اثر سکته قلبی در منزل خود در بوئنوس آیرس درگذشت، در وصیتش درخواستی عجیب و باورنکردنی از وکیل خود کرده بود.

به گزارش روزنامه «میرور» ماتیاس مورلا، وکیل مارادونا گفته است، در وصیت‌نامه‌ای که ستاره درخشان فوتبال آرژانتین در روز 13 اکتبر بر آن امضا کرده بود، نوشت: «من، دیگو مارادونا با اراده خود می‌خواهم بعد از مرگم به صورت مومیایی در یکی از موزه ها به نمایش عموم مردم گذاشته شوم».

در محتوای وصیت نامه مارادونا آمده بود: «پس از تحلیل و بررسی عمیق، مایلم كه بدنم پس از مرگم مومیایی شود و همراه با جوایز، یادگاری‌ها و وسایل شخصی‌ام در موزه به نمایش مردم داده شود».

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

روزنامه «ذی سان» همچنین به نقل از ماریو بودری ، وكیل ورونیكا اوخیدا، دوست دختر سابق مارادونا، نوشت:«ایده ایجاد آرامگاهی در قبرستان بلا ویتسا كه در آن پیكر ستاره آرژانتینی قرار داده شود، مورد بررسی است تا به محلی برای بازدید طرفدارانش تبدیل شود».

او گفت، ایده ساختن آرامگاهی برای مارادونا از سوی برادرانش مورد بحث قرار گرفته است اما اجرای این پیشنهاد به عهده اتحادیه فوتبال آرژانتین خواهد بود.

بر اساس رسانه‌های آرژانتینی این وصیت هنگامی گفته شد که مارادونا در یک نشست و گفت‌وگوی غیر رسمی در روزهای قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا با نزدیکان و وکیل خود صحبت می‌کرد. وقتی که در این جلسه موضوع ساخت مجسمه برای ادای احترام به ورزشکاران بزرگ مطرح شد، مارادونا گفت: «من مجسمه‌ای نمی‌خواهم آن‌ها را دوست ندارم زیرا گاهی اوقات آن‌ها شبیه به شخص نیستند. من دوست دارم روزی که می‌میرم، مردم مرا ببینند و به من سلام کنند».

وکیل او نیز در جواب مارادونا، عنوان کرد که برای این کار باید تو را مومیایی کنیم و این اسطوره فقید هم در جواب اعلام کرد که پس من می‌خواهم بعد از مرگ مومیایی شوم. بنابراین مارادونا در نوشته‌ای که زیر آن را امضا کرده بود، وصیت کرده بود که طبق اراده خود می‌خواهد که جسدش مومیایی شده و مجسمه‌ای از او ساخته نشود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy