Monday, Jan 4, 2021

صفحه نخست » جزییات طرح مجلس برای «نابودی اسرائیل تا سال ۱۴۲۰» منتشر شد

majlis_010320.jpgایران اینترنشنال - نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را برای بررسی و تصویب ارائه داده‌اند که دولت را مکلف می‌کند دست به اقداماتی جهت «نابودی» اسرائیل تا سال ۱۴۲۰ بزند.

این طرح که جزییات آن روز یکشنبه ۱۴ دی‌ماه در رسانه‌ها منتشر شد، هفته گذشته با ۱۶ ماده و در آستانه سالگرد مرگ قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین سپاه قدس، در صحن علنی مجلس اعلام وصول شده بود.

از جمله اهداف مورد اشاره در این طرح «اخراج آمریکا از منطقه»، «اجرای انتقام سخت» و «مقابله با اقدامات اسرائیل» است.

در ماده پنجم این طرح دولت مکلف شده دو اقدام مشخص‌شده از سوی نمایندگان را با هدف ایجاد «ترتیبات نابودی اسرائیل تا سال ۱۴۲۰» اجرا کند.

«شکست حصر» غزه با ارسال کالاهای اساسی در مقابل وجه یا به صورت رایگان و همچنین ارائه خدمات و زیرساخت جهت حمایت از پیاده‌روی «حق بازگشت آوارگان فلسطینی» دو اقدامی است که نمایندگان در این طرح به عنوان ترتیبات نابودی اسرائیل از آن یاد کرده‌اند.

در بخش‌های دیگری از این طرح نیز به ارسال کمک به یمن و ‌صدور «فناوری راهیان نور» به عراق و سوریه توسط سپاه پاسداران اشاره شده است.

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

همچنین وزارت‌های علوم و بهداشت نیز مکلف شده‌اند وضعیت دانشجویان خارجی در کشور را به صورت متمرکز و سالانه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گزارش دهند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy