Monday, Jan 4, 2021

صفحه نخست » تونل عشق: عاشق مکزیکی از خانه خود تا تخت‌خواب معشوقه پنهانی‌اش تونل حفر کرد

العربیه - یک کارگر مکزیکی راه عجیب و غریبی برای رسیدن به معشوقه‌اش به کار گرفت و تونلی از خانه خود تا اتاق خواب معشوقه‌اش حفر کرد ولی در آخر همسر این زن این تونل را کشف کرده و پلیس را از این موضوع باخبر کرد.

001.jpg

این کارگر اهل «ویلاز دل پرادو» که آنتونیو نام دارد با یک زن متاهل به نام پاملا در منطقه «تیخوانا»ی این شهر رابطه پنهانی برقرار کرد. او برای آنکه مطمئن شود کسی از رفت و آمدش به منزل معشوقه‌اش باخبر نشود، تصمیم گرفت مهارت خود در کندن تونل را به کار گرفته، خود را از زیر زمین به معشوقه‌اش رساند.

تونلی که آنتونیو حفر کرده بود، از زیر چندین خیابان می‌گذشت تا به خانه پاملا می‌رسید و آنها چند ماهی از این طریق با هم دیدار می‌کردند. هر روز به محض خروج خورخه شوهر پاملا از خانه، آنتونیو خودش را به معشوقه‌اش می‌رساند ولی آنچه این عاشق و معشوق آن را پیش‌بینی نکرده بودند، بازگشت زودهنگام خورخه از سر کار است.

یک روز که خورخه زودتر از محل کار برگشت، متوجه حضور آنتونیو شد و او هم برای فرار از دست شوهر عصبانی پاملا، به زیر تخت‌خواب رفته و از آنجا وارد تونل شد. خورخه پس از آنکه متوجه وجود تونل شد، وارد آن شده و تا انتهای آن که به منزل آنتونیو می‌رسید رفت.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

در آنجا آنتونیو از او درخواست کرد که آرام باشد و موضوع را به همسرش که در اتاق کناری است، اطلاع ندهد ولی خورخه عصبانی‌تر از این حرف‌ها بود و دعوایی بین دو مرد درگرفت. همسر آنتونیو که متوجه دعوای آنها شد پلیس را در جریان گذاشت و با آمدن پلیس گزینه‌ای برای آنتونیو نمانده بود جز به خیانتش اعتراف کرده و پرده از رابطه عاشقانه‌اش با پاملا بردارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy