Sunday, Jan 10, 2021

صفحه نخست » واکنش نماینده مجلس به سخنان دختر رفسنجانی: اگر سلیمانی نبود فائزه هاشمی کنیز داعش بود

faezeh.jpg العربیه - حسن شجاعی نائب رئیس هیات نظارت بر نمایندگان مجلس ایران در واکنش به سخنان اخیر فائزه هاشمی گفت که اگر قاسم سلیمانی نبود شاید فائزه کنیس داعش شده بود.

پیشتر فائزه هاشمی با انتقاد از سلیمانی گفته بود که پدرش اکبر هاشمی رفسنجانی مخالف حضور سلیمانی در سوریه بوده است.

فائزه هاشمی همچنین اظهار داشته بود: «دوست داشتم ترامپ انتخاب شود شاید اگر فشارهای آقای ترامپ ادامه پیدا می‌کرد بالاخرهما (حکومت ایران) مجبور می‌شدیم یک تغییر سیاسی داشته باشیم».

از سویی دیگر، محسن هاشمی برادر فائزه هاشمی طی نامه‌ای سرگشاده خواستار عذرخواهی خواهرش شد. محسن هاشمی در این نامه نوشت که ترامپ قصد راه اندازی جنگ علیه ایران را داشت و به خواهرش گفت: «نباید به رئیس جمهور کشور بیگانه امید ببندی و دماز استقلال بزنی».

مطالب بیشتر در سایت العربیه

سخنان این نماینده با واکنش‌های تند و انتقادهای تعداد زیادی در شبکه توئیتر مواجه شد. برخی از کاربران سخنان او را غیر اخلاقی و برخلاف نام او که «حجت الاسلام» را یدک می‌کند دانسته و او را بی اخلاق وغیر متعهد دانستند.

برخی از کابران از جمله یک روحانی نه تنها از عباس شجاعی انتقاد کردند بلکه به کسانی که به او صلاحیت دادند تا مجلس وارد شود نیز اعتراض کردند و این روحانی را فاقد هر گونه صلاحیت اخلاقی دانستند. برخی از کاربران در جواب او نوشتند اگر جمهوری اسلامی نبود داعشی وجود نداشت.

در همین زمینه صادق زیبا کلام نیز به سخنان فائزه هاشمی واکنش نشان داد و در توییتی نوشت: «او (فائزه هاشمی) صادقانه احساس میلیون‌ها تن از هموطنانش را منعکس ساخت که هیچ نوری و روزنه امیدی در انتهای تونل سیاه سیاسی کشورشان نمی‌بینند و به غلط یادرست امیدوار بودند فشار ترامپ شاید سبب فرجی شود».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy