Monday, Jan 11, 2021

صفحه نخست » صحبت های جنجالی خداداد عزیزی در تلویزیون ایران

azizi_011221.jpgرادیو بین المللی فرانسه - اظهارات خداداد عزیزی، فوتبالیست مشهور ایرانی، در برنامه زنده تلویزیون دولتی ایران، در انتقاد از عدم اجازه ورود زنان به ورزشگاه‌ها، بازتاب فراوانی در شبکه‌های اجتماعی داشت. خداداد عزیزی، در برنامه‌ زنده تلویزیونی، همزمان با برگزاری مسابقه فوتبال میان دو تیم استقلال و پرسپولیس، گفت: «روی کاغذ می‌نویسم و امضا می‌کنم که ای‌اف‌سی، به ایران میزبانی نمی‌دهد».

خداداد عزیزی، چهره مطرح فوتبال ایران، روز دوشنبه ۲۲ دی ماه، پس از برگزاری مسابقه فوتبال دربی میان دو تیم پرسپولیس و استقلال، در برنامه زنده تلویزیونی «فوتبال برتر» با اشاره به احتمال میزبانی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷، گفت: «چرا باید به ایران میزبانی بدهند؟ دیگر نباید با مردم رودربایستی داشته‌ باشیم. ما اگر قرار است به مردم دروغ بگوییم به خودمان که قرار نیست دروغ بگوییم».



این چهره مطرح فوتبال ایران، با اشاره به عدم اجازه ورود بانوان به ورزشگاه‌ها، به این نکته اشاره کرد: «اگر قرار باشد جام ملت‌ها در ایران برگزار شود، اولین مشکل این است که (فوتبالیست) ژاپنی می‌خواهد در ایران بازی کند. خانواده‌هایشان هم می‌آیند. ما خانم‌ها را چگونه می‌خواهیم در ورزشگاه راه بدهیم؟».

به گفته خدادادعزیزی، فیفا و ای‌اف‌سی، به ایران اجاره نمی‌دهند تا جلوی حضور زنان در ورزشگاه‌ها گرفته شده یا برای آنان جایی خاص درنظر گرفته شود.

مجری برنامه بارها تلاش کرد تا مانع از ادامه صحبت‌های خداداد عزیزی شده و با اظهارات وی مخالفت کرد.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

اظهارات خداداد عزیزی، واکنش‌های فراوانی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. برخی از کاربران در توییتر با هشتگ خدادادـ‌عزیزی از این اظهارات استقبال کرده و تاکید کرده‌اند: ای واقعیت‌ها به مردم باید گفته شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy