Thursday, Jan 14, 2021

صفحه نخست » بازداشت «کارگرانی» که پوستر مجتبی خامنه‌ای را به در و دیوار چسباندند!

keyhan14.jpgکیهان لندن - یک ماه پس از انتشار شایعاتی در مورد سلامت علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در خیابان «انقلاب» تهران پوسترهایی در حمایت از مجتبی خامنه‌ای یکی از فرزندان او بر در دیوار چسبانده است.

روز چهارشنبه ۲۴ دی‌‌ماه تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که پوسترهای مجتبی خامنه‌ای را در کنار پدرش علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی بر در و دیوار نشان می‌دهد. پوسترهایی که روی آنها نوشته شده «لبیک یا مجتبی»!

ساعاتی بعد تعدادی از رسانه‌ها نوشتند: «عاملان پخش پوسترها کارگرانی بودند که با دریافت پنج میلیون تومان، پوسترها را از دفتر فنی چاپ تحویل و سپس پخش و نصب کرده و آمر تمام مراحل را از طریق تلفن به آنان گفته است. آنان دیشب دستگیر شدند. فکر کرده بودند اقدامی موجه و حاکمیتی است، فریب خورده و انجام داده‌اند.»

اینکه این پوسترها به سفارش چه کسانی و با چه انگیزه‌‌ای منتشر شد مشخص نیست.

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

خیابان انقلاب و کوچه‌‌های اطراف آن مرکز چاپخانه‌‌هاست. صاحبان بسیاری از این دفاتر و چاپخانه‌‌ها بدون توجه به اینکه چه چیز را پرینت یا تکثیر می‌‌کنند «فله‌‌ای» در ازای دریافت پول کار می‌‌کنند اما تعداد دفاتری که صاحبان آنها بطور علنی طرفدار حکومت‌‌ و از هواداران دو آتشه خامنه‌‌ای هستند کم نیست. به عنوان مثال پاساژ «مهستان» در خیابان «کارگر» (امیرآباد) پاتوق ولایتمدارانی است که در صنف چاپ فعال‌‌اند و از کانو‌‌ن‌‌های اصلی انتشار انواع تراکت و پوستر و بنر و تولیدات صوتی و تصویری مربوط به تبلیغات انقلاب اسلامی و شخص علی خامنه‌‌ای هستند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy