Friday, Jan 22, 2021

صفحه نخست » بایدن مضمون پیام شخصی ترامپ را فاش کرد

Biden_Trump.jpg العربیه - جو بایدن رئیس جمهوری جدید ایالات متحده آمریکا شامگاه چهارشنبه ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ به وقت محلی اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا بنا به سنت‌های متداول کاخ سفید، برای او پیامی «بسیار دوستانه» در کاخ سفید گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری‌ها جو بایدن رئیس جمهوری جدید ایالات متحده شامگاه چهارشنبه در اظهارتی به خبرنگاران در کاخ سفید گفت که «پرزیدنت (ترامپ) نامه‌ای بسیار دوستانه را برای من نوشته است»، و افزود «از آن جایی که این نامه شخصی است پیش از گفتگو با او (ترامپ) درباره آن اظهارنظر نخواهم کرد».

مطالب بیشتر در سایت العربیه

دونالد ترامپ، چهارشنبه ۲۰ ژانویه قبل از ترک پست ریاست جمهوری، پیامی را برای جانشین خود جو بایدن در کاخ سفید گذاشت.

سخنگوی کاخ سفید گفت که ترامپ این پیام را برای بایدن در دفتر خود در کاخ سفید گذاشته است.

شایان ذکر است که تا شامگاه سه‌شنبه معلوم نبود دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که دوره ریاست او به پایان رسیده و در مراسم تحلیف جو بایدن حاضر نشده و پیروزی او را هم تبریک نگفته، طبق سنت‌های متداول کاخ سفید پیامی را برای رئیس جمهوری جدید بگذارد.

ترامپ همچنین پس از ترک کاخ سفید، در پایگاه نظامی اندروز در حالی که برای دولت جدید «آرزوی موفقیت» کرد، گفت: «من در هر صورت به شکلی از اشکال باز خواهم گشت.»

ترامپ قبل از سوار شدن به هواپیمای ایر فورس وان برای آخرین بار به مقصد اقامتگاه خود در ایالت فلوریدا، گفت: «چهار سال عالی بود» و «ما موفقیت‌های زیادی داشتیم.»

ترامپ همچنین بدون نام بردن از بایدن، گفت که برای دولت جدید آرزوی موفقیت بزرگ دارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy