Monday, Jan 25, 2021

صفحه نخست » چگونه رژیم برای ادامه بقا با ترفندهای جدید به کاخ سفید دخیل بسته و با دم خویش گردو می‌شکند؟! علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr_2.jpgو اینکه آیا بازگشت پروژه پلیس خوب - بد، به عنوان سیاست کلان خر داغ کنی و استفاده ابزاری از ویروس کرونا، سرانجام کار، دست رژیم میدهد؟ جمهوری اسلامی علیرغم شعار نه شرقی نه غربی، در میدان عمل بشدت، هم شرقی بوده، هم غربی و از منافع استعماری شرق و غرب، در منطقه و جهان دفاع نموده و می‌کند. زیرا وقتی چین در پروسه گلوبالیزم تبدیل به انبار تولید کالاهای غرب گردیده، این تنها صدور اسلحه و مهمات جنگی و جوانب این صنعت است که این اعضا می‌توانند به هزاران میلیارد دلار ثروت باد آورده، دست یابند. که جمهوری اسلامی نقش لولوی سر خرمن را، با جنگ‌های نیابتی در منطقه و جهان بازی می‌کند، تا این کارخانه‌های استعمار از رونق نیافتد.

از طرفی رژیم اسلامی تنها رژیمی در دنیاست. که از ویروس چینی استفاده ابزاری برای بقای خود، با کشتن مردم می‌کند. از جمله در آستانه ۲۲ بهمن شرایط ابتلا را کنترل می‌کند، تا رونق تجمع هواداران و ساندیس خور‌های خود را، به نمایش بگذارد. بالعکس در آستانه نوروز (اخبار محافل و رسانه‌های رژیم) قصد دارد. با توزیع مایحتاج روزانه مردم و ایجاد صف‌های طولانی، ابتلای هر چه بیشتر مردم را فراهم سازد. تا روز‌های ملی میهنی چهارشنبه سوری و نوروز باستانی، از رونق بیافتد و تنها رژیمی در دنیاست. که از پروسه اصلاح طلب - اصولگرا، بر سر آمریکا و اروپا و دیگران، کلاه گذاشته است. شاهکار تیم ترامپ، لو دادن قلابی بودن این پروژه به عنوان دو بازوی قدرت جمهوری اسلامی بود. با کم شدن از رونق این پروژه، خامنه‌ای ناچار شد، حلقه قدرت را تنگ تر و مختص ذوب شدگان ویژه خود نماید. مجلس انتصابی را نظامی نمود و قصد نظامی کردن دولت و ریاست جمهوری نظامی را داشت. که تیم ترامپ رفت و تیم بایدن آمد. اکنون نیم نگاهی به رسانه‌ها گفتمان‌ها و ماشین تبلیغاتی رژیم، نشان از بازگشت مجدد پروژه خر داغ کنی پلیس خوب-بد میدهد. با این هدف گول زننده، که اگر پلیس خوب را کمک کنید، پلیس بد از بین میرود. یا تحت کنترل قرار میگیرد و بشدت، چشم به اعاده برجام و لغو تحریم‌های هوشمند دوخته و برای کسب دلار، به منظور هزینه کردن آن، در حمام‌های خون‌اش در منطقه، از هول حلیم در دیگ افتاده مرتب لگد پرانی، بمب گذاری گروکشی، رجز خوانی و راهزنی می‌کند. تا قیمت خود را در مذاکرات بالا برده و شرط بگذارد. اما تماس مقامات اسرائیلی و دیگر اعضای پیمان صلح ابراهیم، با مقامات جدید آمریکا، تمام نقشه‌های پر طول و دراز خامنه‌ای را، بر باد داد و فهمید، که دیگر این در به پاشنه سابق و همیشگی خود نمی‌چرخد و اوضاع رژیم بد جوری قمر در عقرب است. به خصوص اینکه مایه گذاشتن از جان مردم، با فتوای تحریم خرید واکسن‌های واقعی، برای مقابله با. ویروس چینی، کار دست رهبر رژیم داده و ازین پس هر فردی در ایران با ویروس چینی می‌میرد، خامنه‌ای قاتل آن است و این که آخر و عاقبت‌اش، به دادگاه بین المللی رسیدگی به جنایت علیه بشریت، باتهام فتوای کشتار جمعی ملت ایران، منجر می‌گردد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy