Monday, Feb 1, 2021

صفحه نخست » علی انصاریان به «کما رفت» + فیلم

ansarian_020121.jpgرادیو فردا - گزارش‌ها به نقل از اعضای خانواده و تیم پزشکی علی انصاریان، پیش‌کسوت فوتبال ایران، حاکی از وخامت حال وی و به «کما» رفتن این چهره ورزشی است.

حامد اژدری، داماد خانواده علی انصاریان، صبح روز سه‌شنبه، ۱۴ بهمن به خبرگزاری مهر گفت در حالی که تا بعدازظهر «دیروز همه چیز عادی بود... اما شرایط تغییر کرد» و انصاریان «از اواخر شب به کما رفتند و سطح اکسیژن خون نیز تا حد زیادی افت کرد.»

وی اضافه کرد: «طبق گفته پزشکان، امیدمان برای بازگشت علی خیلی کم است و احتمالا این فوتبالیست بیش از چند ساعت، دوام نیاورد.»




محمدرضا هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان، هم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ایرنا، وضعیت او را «پیچیده و بحرانی» توصیف کرده است.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

آن طور که آقای هاشمیان خبر داده، «درگیری» ریه انصاریان از مهرداد میناوند هم «بیشتر» است.

پیش از این نیز اخبار ضدونقیضی از وضعیت جسمی علی انصاریان منتشر شده بود که از حدود دو هفته پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری شد.

مهرداد میناوند، دیگر بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران روز چهارشنبه، هشتم بهمن‌ماه، در حالی جان خود را از دست داد که پزشکان پیشتر اعلام کرده بودند که او با توجه به درگیری ۸۰ درصدی ریه‌اش به آی‌سی‌یو منتقل شده بود و روزهای بعد را در خواب مصنوعی بوده است.

علی انصاریان، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران است که تجربه بازی در دو تیم استقلال و پرسپولیس را هم در کارنامه خود دارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy