Friday, Feb 12, 2021

صفحه نخست » سیلی خوردن زن سفید پوستی که به یک زن بومی آمریکایی گفت "برگرد به مکزیک"

slap_021221.jpgپلیس به دنبال زنی که به کارگر فروشگاه سیلی زد

یورونیوز - پلیس در نزدیکی دنور آمریکا به دنبال زنی است که بدون ماسک در سوپرمارکتی در حال خرید بود و در پی تذکر کارگر سوپرمارکت به وی سیلی زد.

پلیس شهر پارکر حدود ۳۲ کیلومتری جنوب شرقی دنور می‌گوید که این زن پس از حمله به کارگر سوپر مارکت و سیلی زدن به وی از فروشگاه کینگ سوپرز فرار کرد اما هم اکنون ویدئوهای نظارتی به امید شناسایی وی منتشر شده است.

در این ویدئو زنی بدون ماسک در حال خرید مشاهده می‌شود که ابتدا به نظر می‌رسد فردی که در کادر دوربین مشخص نیست با او صحبت می‌کند و او جوابش را می‌دهد. گویا این صحبت ادامه پیدا می‌کند و وی چرخ خریدش را رها می کند و به سمت زنی که اینبار در کادر دوربین دیده می‌شود می‌رود و به صورت وی سیلی می‌زند و بار دیگر هر دو از کادر خارج می‌شوند. پلیس تصریح کرد که این زن درخواست کارگر فروشگاه برای استفاده از ماسک را رد کرده بود.

در همین زمینه: سیلی خوردن زن سفید پوستی که به یک زن بومی آمریکایی گفت "برگرد به مکزیک":

کارگری که مورد هجوم این مشتری قرار گرفت به پلیس گفته است که مظنون اغلب به این فروشگاه برای خرید می‌آید و پیش از این بارها به او در این رابطه تذکر داده شده بود اما او گفته بود معافیت پزشکی دارد و نمی‌تواند ماسک بزند. با این حال کارمندان فروشگاه گزینه‌های دیگری را به وی ارائه کردند اما وی قبول نکرد.

👈مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

پلیس شهر پارکر با انتشار ویدئوی این مظنون از مردم خواسته است در شناسایی وی کمک کنند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy