Tuesday, Feb 16, 2021

صفحه نخست » رغد دختر صدام حسین: در نبود حاکمیت حقیقی در بغداد، ایران آشکارا در عراق دخالت می‌کند

saddam_021621.jpgالعربیه - رغد دختر ارشد صدام حسین رئیس جمهوری اسبق عراق دوشنبه 15 فوریه 2021 ضمن تاکید این که دخالت‌های ایران در منطقه آشکار است گفت ایرانی‌ها در نبود حاکمیت حقیقی در عراق این کشور را مباح کردند.

دختر رئیس جمهوری اسبق عراق روز دوشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه «العربیه» و در قسمت نخست از سلسله برنامه «دیدار ویژه با رغد صدام حسین» ضمن اشاره به دخالت‌های آشکار ایران در منطقه، گفت که ایرانی‌ها در نبود حاکمیت حقیقی در عراق، این کشور را مباح کردند.

او در این گفت‌وگوی اختصاصی عراق را نقطه تعادل منطقه و دروازه شرقی برای دفاع از منطقه عنوان کرد.

21.jpg22.jpg رغد صدام حسين در سال 1995

***

رغد همچنین با استناد به دیدگاه‌های مردمی، دوره حکمرانی پدرش صدام حسین، را دوران افتخار آمیز عراق دانست.

او در پاسخ به سوالی درباره احتمال این‌که او در آینده‌ای نزدیک پستی سیاسی را در کشورش عهده‌دار شود، گفت همه چیز امکان دارد و همه پیشنهادها مطرح است.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

دختر صدام حسین به حوادث اشغال عراق توسط آمریکا در سال 2003 که به دلیل آن مجبور شد کشورش را ترک و به سوریه و پس از آن به اردن پناهنده شود، اشاره کرد.

23.jpg
رغد صدام حسين با حسين كامل همسرش
***

شایان ذکر است که سلسله قسمت‌های برنامه دیدار ویژه با رغد صدام حسین، دختر رئیس جمهوری اسبق عراق از سوی شبکه‌های العربیه، الحدث و شاهد vip پخش می‌شود که عملا اولین قسمت آن از روز دوشنبه ساعت 16:00 به وقت گرینویچ و 19:00 به وقت محلی پادشاهی سعودی پخش شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy