Wednesday, Feb 17, 2021

صفحه نخست » احمدی‌نژاد وزارت اطلاعات را به جاسوسی از خانه‌اش متهم کرد

AN_021721.jpgکانال تلگرامی محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق ایران، وزارت اطلاعات را به "جاسوسی و رصد اطلاعاتی" خانه او در شرق تهران متهم کرده است.

بی بی سی - در خبری که سایت دولت بهار، نزدیک به آقای احمدی‌نژاد هم آن را بازنشر کرده، گفته شده که وزارت اطلاعات ایران با "سوءاستفاده از فضای آموزشی" اطراف خانه از او "جاسوسی" می‌کند.

در این اطلاعیه گفته شده که وزارت اطلاعات ایران مدتی است "با نصب دوربین پیشرفته روی بام مدرسه مشرف به منزل، کوچه و میدان محل ملاقات‌های مردمی، برنامه‌ها و رفت‌وآمدها و خودروها و محافظان" آقای احمدی‌نژاد را "تحت رصد" قرار داده است.

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ فعالیت‌های سیاسی و رسانه‌ای آقای احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق ایران افزایش یافته است.

در روز بیست و دوم بهمن فیلمی منتشر شد که نشان می‌داد ماموران پلیس با شماری از هواداران رئیس‌جمهور پیشین ایران در نارمک درگیر شده‌اند.

آقای احمدی‌نژاد در نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، وزارت کشور را به اقدامات "امنیتی" علیه خود متهم کرده و گفته بود که"یک ستاد در وزارت کشور" در آستانه این تجمع با گروه‌ها و افرادی که قصد برگزاری آن را داشتند تماس گرفته و آنها را تهدید کرده بوده است. اتهامی که وزارت کشور در اطلاعیه‌ای آن را رد کرد.

آقای احمدی‌نژاد به تازگی چند مصاحبه ویدئویی طولانی داشته و نامه‌های متعددی از جمله به جو بایدن و ولادیمیر پوتین، روسای جمهور آمریکا و روسیه نوشته است.

او که چند تن از یاران نزدیکش به زندان افتاده‌اند، در سال‌های اخیر اظهارنظرهای تندی را علیه نهادهای حکومتی ایران مطرح کرده و حتی از آیت‌الله خامنه‌ای و قاسم سلیمانی (پیش از کشته شدنش) انتقاد کرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy