Monday, Feb 22, 2021

صفحه نخست » سوپراستار ورزشی دچار سانحه شدید رانندگی شد

ایگر وودز، اسطوره گلف، پس از تصادف با ماشین شخصی اش در لس آنجلس در ماشین گیر کرد و به زحمت از میان آهن پاره های باقی مانده از ماشین بیرون کشیده شد و مستقیم به اتاق عمل رفت.

51.jpgبه گزارش "ورزش سه"، تایگر وودز پس از تصادفی شدید با ماشین شخصی اش، در موقعیتی ترسناک در ماشین گیر کرده بود و مجبور شدند او را که تنها سرنشین ماشین بود با ابزاری هیدرولیک به اسم "آرواره های زندگی" از میان آهن پاره های باقی مانده از ماشین بیرون بکشند.

در بیانیه پلیس لس آنجلس آمده است: "خودرو دچار صدمات شدیدی شده است. آقای وودز توسط آتش‌نشانان و بهیاران لوس آنجلس و با دستگاهی به نام "آرواره های زندگی" از ماشین بیرون کشیده شد و بلافاصله برای رسیدیگی به جراحات وارده با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت".

30.jpg50.jpgگفته می شود که وودز پس از اینکه به دلیل حضور یک گروه فیلمبرداری در اطراف هتلش اندکی در ترافیک معطل شده، خونسردی خود را از دست داده و پس از رهایی از ترافیک با سرعتی خیلی زیاد از محل دور شده است و احتمالا همین سرعت بالا دلیل منحرف شدن از مسیر و تصادف سخت او است.

ایجنت تایگر وودز خبر داده که او دچار چندین شکستگی در هر دو پا شده و نیازمند جراحی فوری بود.

بسیاری از ستاره های ورزش و سلبریتی ها برای وودز آرزوی سلامت کرده اند، از جمله گرت بیل، مایک تایسون، شوگر ری لئونارد و دونالد ترامپ که از دوستان نزدیک وودز است نیز در پیامی برای او آرزوی بهبودی سریع کرده است.

52.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy