Saturday, Feb 27, 2021

صفحه نخست » ضرب شست امروز امریکا به جمهوری اسلامی؛ ضرب شست فردای اسراییل به جمهوری اسلامی؛ ف. م. سخن

944D95C1-B971-4837-BA5E-8C66C9718D53.pngبه دستور رئیس جمهور بایدن، نیروهای ارتش امریکا اوایل عصر امروز حملات هوایی علیه زیر ساخت های مورد استفاده گروه های شبه نظامی مورد حمایت رژیم ایران درشرق سوریه انجام دادند.این حملات درپاسخ به حملات اخیرعلیه پرسنل آمریکا و ائتلاف در عراق وتهدیدهای مداوم علیه این پرسنل تصویب شد.

امریکا از جمهوری اسلامی یاد گرفته است که بدون سنبه ی پر زور نمی توان بر سر میز مذاکره با جمهوری اسلامی نشست.

جمهوری اسلامی در طول تاریخ چهل ساله ی خود نشان داده است که عقب نشینی و نرمش در برابر او، مساوی است با پیش روی و زیاده خواهی او و تصور کرده است که این بازی می تواند تا ابد ادامه داشته باشد.

کانادا با ارائه ی طرحی برای مقابله با جمهوری اسلامی در برابر دستگیری خودسرانه و گروگان گیری دولتی و معامله بر سر گروگان ها مقدمات برخورد با شیوه ی رذیلانه جمهوری اسلامی را فراهم آورده است.

ضرب شست امروز امریکا هشداری ست به جمهوری اسلامی.

با انفجار کشتی حامل خودروی اسراییل در دریای عمان و اعلام سریع اسراییل مبنی بر این که جمهوری اسلامی عامل این انفجار بوده باید منتظر ضرب شست فردای اسراییل نیز باشیم.

جهان هر روز به سمت متفق شدن بیشتر در مقابله با جمهوری اسلامی پیش می رود. رفتار غیر دوستانه ی چین و روسیه در برخورد با جمهوری اسلامی و عوامل اش گامی مهم در ایجاد این متفق شدن جهانی خواهد بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy