Sunday, Feb 28, 2021

صفحه نخست » واکنش علی کریمی به نتایج انتخابات فدراسیون فوتبال

karimi_022521.jpgعلی کریمی پس از برگزاری دور نخست انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و در شرایطی که نه رأی کسب کرده بود، سالن اجلاس سران را ترک کرد. به‌گزارش فارس وی در زمان خروج از سالن بین خبرنگاران اظهار داشت: باید بگویم از اول می‌دانستم چه اتفاقاتی می‌افتد، اما به این دلیل حضور پیدا کردم که فردا نگویند حالا که شرایط برای حضور فوتبالی‌ها در انتخابات فراهم شد و کسی هم نیامد، بهانه به دست کسی ندهم. وی افزود: از اول هم مشخص بود و ۹ نفری که به من رأی دادند تشکر می‌کنم. نامزد ریاست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: خوشحالم از این بابت که وقتی در انتخابات شرکت کردم، تمام بینندگان در سرتاسر کشور و جهان متوجه شدند ۹ نفر در فوتبال ایران حضور دارند که دوست دارند این فوتبال تغییر کند.

یورونیوز - شهاب‌الدین عزیزی خادم در انتخابات فدراسیون فوتبال ایران در رقابت با سه نامزد دیگر توانست در دور اول ۳۵ رای و در دور دوم ۴۹ رای کسب کند و در صدر این فدراسیون قرار گیرد. علی کریمی در باره اینکه این انتخابات مهندسی شده بود،‌ گفت: «باید با تأخیر روز مهندس را به تمام مهندسان تبریک بگویم و برا‌ی آنها آرزوی موفقیت کنم.»

انتخابات فدراسیون فوتبال امروز یکشنبه ۱۰ اسفند در سالن همایش‌های اجلاس سران برگزار شد و مصطفی آجرلو، شهاب‌الدین عزیزی خادم، علی کریمی و کیومرث هاشمی نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون بودند. در دور نخست رای گیری از مجموع ۸۷ رای کیومرث هاشمی ۲۴ رای و شهاب‌الدین عزیزی خادم ۳۵ رای، علی کریمی ۹ رای و مصطفی آجرلو ۱۸ رای کسب کردند و یک رای باطله نیز ثبت شد. در دور دوم رای گیری شهاب‌الدین عزیزی خادم با ۴۹ رای به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد تا چهار سال در این سمت باقی بماند. کیومرث هاشمی در دور دوم ۳۸ رای کسب کرد.

عزیزی خادم ۴۳ ساله است و پیش از این ریاست هیات مدیره باشگاه‌های سایپا و پیکان را برعهده داشت. او سابقه حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران را نیز در کارنامه دارد.

👈مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا رای‌های داده شده به سایر نامزدها سالم بود، گفت: «نمی دانم، باید به وجدان دوستان واگذار کنیم. رای آنها برای من قابل احترام است و هر کسی یک حق رای داشت و اگر من هم جای آنها بودم به آن کسی که دوست داشتم رای می‌دادم. امیدوارم افراد نزد وجدان خود راحت باشند و به فوتبال خیانت نکرده باشند. »

شهاب الدین عزیزی خادم در زمان شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، اعلام کرده بود که اولویت نخست او، حضور تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی است.

در جلسه امروز همچنین شهره موسوی با اکثریت آرا به عنوان نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد. نواب رییس اول و دوم عزیزی خادم موفق به اخذ صلاحیت نشده بودند.

احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی فوتبال، وحید هاشمیان، مربی تیم ملی و دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز به عنوان مهمان در سالن حضور داشتند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy