Friday, Mar 5, 2021

صفحه نخست » خنثی شدن یک هواپیماربایی در مسیر اهواز-مشهد

hijack_030521.jpgیورونیوز - نیروهای امنیتی ایران از خنثی کردن یک هواپیماربایی در مسیر اهواز-مشهد خبر دادند. به گفته سپاه پاسداران تلاش برای این هواپیماربایی که شامگاه پنجشنبه ۱۴ اسفند روی داده با دخالت نیروهای امنیت پرواز ناکام مانده است. در اطلاعیه‌ای که از سوی سپاه منتشر شده آمده که این عملیات در پرواز شماره ۳۳۴ شرکت ایران ایر که ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه پنجشنبه اهواز را به مقصد مشهد ترک کرده رخ داده است. بر اساس این اطلاعیه بعد از پرواز یکی از مسافران این هواپیمای فوکر ۱۰۰ تلاش کرده با ربایش هواپیما آن‌را به سمت یکی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس هدایت کند.

به گزارش رسانه‌های داخلی، با دخالت نیروهای امنیت پرواز این عملیات فرد مذکور دستگیر می‌شود. در اطلاعیه‌ای که روابط عمومی فرماندهی حفاظت هواپیمایی سپاه منتشر کرپه، هواپیما درنهایت در فرودگاه اصفهان فرود آمده و نیروهای امنیت پرواز، عامل این هواپیماربایی را دستگیر کرده‌اند. هنوز جزئياتی در خصوص هویت فرد مذکور منتشر نشده است. این اطلاعیه همچنین تاکید می‌کند که تمام مسافران پرواز در صحت و سلامت به سر می‌برند.

👈مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

***

خبر تکمیلی:

یک منبع اگاه در گفت وگو با ایلنا درباره جزییات این هواپیماربایی گفت: شب گذشته در مسیر مشهد-اهواز در هواپیمای ایران ایر یکی از مسافران مدعی می‌شود که حامل بمب است.

وی ادامه داد: یک خانواده چهار نفره در این هواپیما با یک مهماندار وارد تنش و بحث می شوند و با جدی تر شدن دعوا، مدعی می‌شوند که حامل بمب هستند و هواپیما بمب گذاری شده است.

به گفته این مقام اگاه؛ مهماندار به خلبان اطلاع می دهند و خلبان به سرعت در فرودگاه اصفهان فرود می آید.

وی ادامه داد: البته هیچ بمبی در کار نبوده و این افراد به دور کمر خود چوب بسته بودند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy