Tuesday, Mar 2, 2021

صفحه نخست » شارلاتانی به نام مهدی خزعلی!؛ ف. م. سخن

618B523E-3DC5-4C98-9A87-355B47ECC3F6.pngمجموعه ی تلویزیونی «هویت» به خاطرتان هست؟ یادتان هست که در این مجموعه سعی کردند هر چه نویسنده و اهل فرهنگ سالم و نامدار است به لجن بکشند و از بزرگانی مانند عبدالحسین زرین کوب هم نگذشتند؟ یادتان هست که یکی از طراحان اصلی این برنامه «سعید امامی» بود؟

اگر این ها را به یاد دارید، حتما به خاطر دارید که بعد از پخش این برنامه، انتشارات حیان متعلق به «آقازاده ی آیت الله خزعلی» متن مکتوب شده ی برنامه را در کتابی چاپ کرد. آقازاده ای که آن روز ها کسی او را به اسم و چهره نمی شناخت تا این که کم کم پای اش به تلویزیون های «اپوزیسیون و بیگانه» باز شد و شهرتی برای خودش دست و پا کرد. آقازاده ای که همین انتشارات حیان را که قرار بود کتاب های پزشکی چاپ کند، با دوز و کلک و کلاه برداری از دست صاحب قبلی اش در آورده بود.

آری! همین آقای مهدی خزعلی، که بزرگ و کوچک در ایران او را به همت تلویزیون های اپوزیسیون خارج از کشور می شناسند، همین شخص آقازاده بود که مستقیما با دار و دسته ی سعید امامی در ارتباط بود و هر چه هم بعد از انتشار کتاب هویت کرد، در راستای خط و خطوطی بود که دستگاه امنیتی حکومت نکبت برای اش مشخص می کرد.

این شخص پلید، طی چند سال گذشته چه فیلم ها که بازی نکرده است. از ایفای نقش مخالف جمهوری اسلامی که یک پای اش در زندان است، یک پای اش جلوی دوربین های تلویزیونی اپوزیسیون، و در زندان هم رکوردهای حیرت انگیز اعتصاب غذا را می شکند و قهرمانانه بیرون می آید. جای بابی ساندز خالی که خزعلی و اعتصاب غذای اش را ببیند و از او یاد بگیرد که در اثر گرسنگی زود نمیرد!

باری. برای خزعلی از صفت شارلاتان استفاده کردم ولی این صفت برای این شخص کم است. این شارلاتان حکومتی در روز روشن و در مقابل چشم من و شما، کلاه مان را بر می دارد. مثل کف زن هایی که جلوی چشم آدم از وسط یک دسته اسکناس، ده قطعه را بیرون می کشند و آدم متوجه نمی شود.

حالا این شخص پای ثابت تلویزیون های اپوزیسیون شده و آن جا ناله سر می دهد و ننه من غریب ام بازی در می آورد که مردم با من خوب تا نمی کنند و به من صفت های نادرست نسبت می دهند. این موضوع زیاد مهم نیست.

مهم اینجاست که ما که چشم داریم و گوش داریم و کمی هم عقل داریم، کلاه مان را در مقابل این شخص دو دستی بچسبیم تا همین طور که برّ و برّ به ما خیره شده و لبخندی موذیانه بر لب دارد، آن را از سرمان بر ندارد. بالاخره شاگرد سعید امامی ست و از چنین شاگردی معلوم است چه کارها بر می آید....



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy