Thursday, Mar 4, 2021

صفحه نخست » مهمانی خانوادگی و پذیرایی با قلب و سر زن همسایه

murder_030321.jpgالعربیه - مردی آمریکایی در اوکلاهما پس از کشتن زن همسایه، یک مهمانی خانوادگی ترتیب داده و با قلب و سر زن مقتول از مهمانان پذیرایی کرد. این مرد 42 ساله که نام « لاورنس پاول اندرسون» گزارش شده، عموی 67 ساله و عموزاده‌های خود را نیز به قتل رساند. او آنها را به یک مهمانی خانوادگی دعوت کرد ولی دقایقی پس از شروع مهمانی به آنها حمله‌ور شده، دو نفر را کشت و یک نفر دیگر را به شدت زخمی کرد. پلیس محلی آمریکا اعلام کرد که در روز حادثه تماسی از یک زن گریان دریافت کرده و زن درخواست کمک فوری کرد. میزبان که بعدتر مشخص شد قصد داشت با قلب و زن همسایه از مهمانان پذیرایی کند، عموی خود را همانجا کشت، یکی از دختر عموهایش هم به دلیل شدت جراحات در آمبولانس جان باخت.

دختر عموی دیگر اما علیرغم اینکه چاقو در چشمش فرو رفته بود، زنده ماند. نیروهای پلیس با محاصره خانه لاورنس او را که زخمی هم شده بود دستگیر کردند. لاورنس در بیمارستان اعتراف کرد پیش از کشتن عمو و عموزاده‌‎هایش زن همسایه را کشته بود. جلسه اول دادگاه این مرد آمریکایی به دلیل محدودیت‌های مربوط به کرونا به شکل آنلاین برگزار شد و شواهد متعددی که پلیس از خانه او جمع‌آوری کرده بود در این دادگاه عرضه شد. وکیل لاورنس هم اقدام او به کشتن زن همسایه و خوراندن قلبش به مهمانان را تایید کرد.

murder.jpgلاورنس پاول اندرسون اولین بار در سال 2006 به جرم کتک زدن و اسلحه کشیدن به روی مادر خود و مصرف موادمخدر به چهار سال حبس محکوم به شده بود.


او در سال2012 هم به جرم قاچاق مواد مخدر به 15سال زندان محکوم شد که بعد از گذشت پنج سال از آن حکم آزاد شد.

سومین تجربه زندان او در سال 2017 بود که به جرم حمله به زنی در حال رانندگی، به 9 سال زندان محکوم شد ولی پس از مدت کوتاهی آزاد شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy