Monday, Mar 8, 2021

صفحه نخست » میلاد حاتمی تحویل پلیس ایران شد، گفتگو با همسر او بعد از دستگیری

hatami_030921.jpgپلیس ترکیه ساعتی پیش "میلاد حاتمی" از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی را از طریق مرز بازرگان به پلیس اینترپل ایران تحویل داد. به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم؛ بنابر برخی اخبار و گزارشات، پلیس ترکیه ساعتی پیش "میلاد حاتمی" از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی را در مرز بازرگان به پلیس اینترپل ایران تحویل داد. میلاد حاتمی؛ یکی از گردانندگان و تبلیغ‌کنندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی به‌شمار می‌آید و چندین سال است از این طریق، پول‌های زیادی را کسب کرده و کلاهبرداری زیادی در این رابطه انجام داده است؛ وی همچنین از تمام روش‌های غیراخلاقی برای تبلیغ استفاده می‌کند.

رادیو فردا در این باره نوشت: مقامات انتظامی ایران می‌گویند که پلیس بین‌الملل و ترکیه، میلاد حاتمی از «گردانندگان و تبلیغ‌کنندگان سایت‌های قمار و شرط‌‌بندی» را به کشور مسترد کرده‌اند. خبرگزاری فارس روز سه‌شنبه ۱۹ اسفند به نقل از هادی شیرزاد، رئیس پلیس بین‌الملل ناجا، گزارش داد که میلاد حاتم آبادی فراهانی، معروف به میلاد حاتمی، «با اقدامات بین‌المللی پلیس ایران بازداشت و و به کشور مسترد شد».

این خبرگزاری از آقای حاتمی به عنوان «یکی از سردسته‌های بزرگ باندهای شرط‌بندی و قمار» نام برده و او را به «کلاهبرداری» و کسب ثروت با «روش‌های غیراخلاقی» متهم کرده است.

هادی شیرزاد نیز در این گزارش خبر داده که میلاد حاتمی روز سه‌شنبه تحویل مسئولان قضایی ایران شده است. این مقام پلیس ایران هشدار داده که «موضوع شناسایی و بازداشت متهمان و در نهایت استرداد به کشور کماکان از سوی اداره تحقیقات جنایی این پلیس تحت پیگیری جدی قرار دارد».

خبر بازداشت میلاد حاتمی در ترکیه اوایل دی ماه امسال منتشر شد. همان زمان رئيس مرکز مبارزه با جرايم ملی پليس فتا از اقدامات گسترده نهادهای انتظامی ایران برای برخورد با گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی سخن گفت و اعلام کرد که ده سلبریتی نیز به اتهام تبلیغ برای این سایت‌ها بازداشت شده‌اند.

پیش از آن وحید خزائی هنگام ورود به ایران در فرودگاه «امام خمینی» دستگیر شده بود. از آقای خزایی به عنوان یکی از «شاخ‌های اینستاگرام» نام برده می‌شود که سال‌ها در خارج از کشور به تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی می‌پرداخت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy