Wednesday, Mar 10, 2021

صفحه نخست » واکنش ملکه الیزابت به اتهام گرایش نژادپرستانه در خانواده سلطنتی

dutch10.jpgدویچه وله - پس از انتشار مصاحبه جنجالی مگان، دوشس ساسکس و همسرش شاهزاده هری با فرستنده تلویزیونی "سی‌بی‌اس"، کاخ باکینگهام بیانیه ملکه ۹۴ ساله این کشور را منتشر کرد.

مگان که مادرش یک شهروند آمریکایی آفریقایی‌تبار است در مصاحبه خود به برخوردهای نژادپرستانه در خانواده سلطنتی اشاره کرده بود. او بی آنکه از کسی نامی ببرد، گفته بود که در ایام بارداری‌اش برخی از اعضای خانواده نسبت به رنگ احتمالی پوست فرزند او گمانه‌زنی کرده بودند.

ملکه الیزابت در بیانیه خود اعلام کرده است که اتهام برخوردهای نژادپرستانه مطرح شده در مصاحبه نوه خود، شاهزاده هری و همسرش را جدی می‌گیرد و بر آن است تا این موضوع به طور خصوصی در خانواده سلطنتی حل‌وفصل شود.

در بیانیه کاخ باکینگهام آمده است که هری، مگان و فرزند دوساله‌ آنها، "همواره در شمار اعضای بسیار محبوب" خانواده سلطنتی بوده‌اند.

👈مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

رسانه‌های بریتانیا پیش از انتشار بیانیه کاخ باکینگهام اعلام کرده بودند که اعضای خانواده سلطنتی درباره مصاحبه مگان و هری اقدام به برگزاری جلسه حل بحران کرده‌اند.

در مصاحبه با فرستنده "سی‌بی‌اس"، مگان از تنهایی ملال‌آور خود در کاخ باکینگهام سخن گفته بود. او گفته بود که زیر فشار روحی زیاد حتی فکر خودکشی نیز به او دست داده و به‌رغم آن کمکی از خانواده سلطنتی دریافت نکرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy